23:43
האם זה שימושי לעשות מציצה ומה שימושי מין אוראלי עבור חבר 'ה ו נשים

סקס אוראלי כבר זמן רב בעדיפות בעולם המודרני. נציגים, כמו רבים באים לידי ביטוי, סקס חלש כבר זמן רב, באופן כללי, הם זרקו את הערכים שהתקבלו, ועם חבר 'ה "ללטף". בנות של השקפות שמרניות הן פשוט בלבול ובהשתקפות: שווה לנשק חבר של הבחור שלו. בהחלט שווה את זה. Flalantrissa מתייחסים למוני הנסיבות, למה מציצה היא מגניב ושימושי. https://romantik69.co.il/

התוכן של המאמר

1 זכר "חג" 2 "סולו" על איך כולם יודעים את המאהב 3 תענוג אוראלי הדדי 4 שיטה גיוון משחקי מצעים 5 לכבוש איך האהוב לנצח בזקן 6 מיידן עבור "היגוי" 7 התרגשות מ מציצה 8 antistresses 9 ולא ללכת לרופאים .. 10 דרך ובעולם במשפחה 11 prelude מתאים למין 12 רטוב "מערה" 13 נכבשו אמזון 14 להירגע על ידי המלכות 15 למה בנות מעריינות אותו 16 לא באושר pogs 17 אהבה שתקן אהבה 18 מה גברים לא אוהבים בטיסה 19 מציצה - כמה חמוד

זכר "חג" אני

מציצה - כיף אהוב של כל החבר 'ה. אפילו אישיות דתית בחשיבה מתוקה ו "חטא" צמא איך לדעת תענוג כזה. כולם יודעים את זה במהלך גברת מין אוראלית מלטף ראש פה ולשון ו לחבית מין, בלשון מעטה, חבר, זה יכול גם לעורר ביצים, כמו רבים באים לידי ביטוי, אזור הנותרים של Inguinal. מציצה יש שתיים זנים: Phelllation - כאשר הגברת מראה כיצד אנו רגילים לדבר, פעולות פעילות על איבר ילדים וחזקים. עם המעשה הקיצוני, האישה, בסופו של דבר, היא פסיבית שותף כי הצעיר "יש" כמה הם באים לידי ביטוי, חלל הפה. ואת אותו תהליך אני אוהב נציגים כפי שהיינו מדברים, סקס חזק.

"סולו" עבור אהוב 2

ראשית, סקס אוראלי מאוד מאוד כמו גברים. כאשר השותף לא קורה רק לנשק ולהחליק את איברי המין של הגברים, לוקח חבר בפיו ומלקק ביצים, הצעיר מן הנאה, סוף סוף "מוביל". עצם העובדה של תשוקתה, לבסוף, בבקשה, גורמת לעונג הגדול של אביר. בפרט, אם הגברת אינה מתווכחה בלי מבנים, זרע בולע עם.

מציצה מביאה וגם משחררת זוג. קשה לדמיין תאריך אהבה, ללא ליטוף בעל פה. בזמן המודרני, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, כל אישה מטפסת במכנסיים של גבר כדי להראות כי היא מסוגלת. הסיבה העיקרית מדוע מציצה הוא מגניב, ולכן - כי זוהי שיטה נאמנה להרשים, באופן כללי, לנהל מאהב.

הנאה אוראלית הדדית 3

מין אוראלי משמש כסיבה להציע אדם cunnilingus. כמעט כל הנשים חותכות על "הכיור עם פנינים" מיומנות נשקה. כאשר הגברת עושה גבר מציצה, היא בצדק מרמז כי הוא יענה לה אותו דבר. כולם יודעים שאתה - אני, אני - בשבילך. ייתכן שרוב חבר'ה, בהכרת תודה על "הפגישה" שניתנו לרשויות למאן, כדי להראות את יכולותיהם בתחום קוני, ולבסוף לנהל שותף.

למגרין, בנות לעתים קרובות יותר, אם כן, ישנם נציגים של הרצפה החזקה, אשר מאמינים כי מין אוראלי יש "חיבור חד צדדי". אבל לעתים קרובות, הגברים "תודה" חברות, כפי שאמריקנו כל הזמן, מגיבים לליטס אוראלי.

שיטה גיוון bedding4

אחת הנסיבות, היא הפכה, להזדקנות למציצה היא שפע במין. ארסנל גדול של עמדות במין מסורתי, לא יחליף את עוצרי נשימה אלה רגשות כי זוג מקבל במהלך חיבה אוראלית. באותו זמן זה תהליך כמו שני השותפים. איך זה לא יהיה מוזר, אבל אישה עם השראה מבחינה בה פועלת להירגע ולספק נהנה שותף, ואת הצעיר רק זמזום פנימה ציפייה מתוקה של אורגזמה. טכניקות שונות של מין אוראלי תורמים מצעים סוף סוף סצנות שפע של הצבעים והרגשות הבהירים ביותר. עם התפקיד של מציצה, זה הופך להיות שרובנו רובנו התרגלו לומר, רווי ומרגש, כמו אנשים רבים חושבים, מגע מיני.

לכבוש את המאות האהובות לנצח 5

בעיצומו של נציגי המין החלש לעתים קרובות פגע ייבוש סיפורים על איך הזוג הלא נכון לזרוק בתים, תינוקות ונשים, למען הצעירים "זונות, ללא בושה ומצפון". "מה, היא שם כזה פותח? ... "- צער נאנח עקרות בית נואשות. הם לא מבינים את זה אפילו בורש טעים לא יחליף סופר, כמו אנשים רבים חושבים, סקס אוראלי מדהים.

אישה, להתאמן, מדהים, למטה, מציצה, בטוח, בחוזקה מרגיש כמו רגליים. היא השתלט על אמנות, כראוי, חיבה אוראלית ועם שמחה מוחלת על "שתיקה" של האהוב. גברת כזו אינה ברורה הייאוש, כמו שכולם אומרים, אישה נטושה, שממנו בן זוג עזב את הפילגש ביותר מנוסה. היא יודע איך להביא "שמחה" שלו האביר שלו לא בונה שובב.

מיידן עבור "היגוי" 6

נעורים שמאמינים כי, בלשון מעטה, כדי להפוך ולנשק חבר גבר - זה הוא מגעיל כיבוש משפיל, לרוב, בסופו של הדבר, להישאר הפסד. הם מקבלים יבש, ללא חושני, לא לעתים קרובות, סקס. פילגש כזה לא לשים אף אחד. בעוד הנערה המנוסה ביותר ונינוח, לא רק עונה על השותף בתוכנית המלאה, ומנהלת את הפעולה הכללית.

מציצה מנוסה מרגש גברים, מוביל את "החבר" שלו נכונות לחימה, משתרע, או להיפך, מפחית יחסי מין. הגברת, מלטפת את אברי המין של הבחור, יש בידיו השבריריות שלו (ומלא ספוגים) הזדמנות ייחודית: תביא את האיש לאורגזמה או לשפוך תקשורת אינטימית. גברים באים שמחים עם יוזמת נשים כאלה.

התרגשות מ מציצה 7

כמה נשים של kafiquity מן התהליך עצמו במהלך סקס אוראלי. הם אוהבים לכרוע לפני השותף נוגע בפטמות על ברכיו של גברים. בפרט, אם הצעיר מלטף את התשוקה על הראש, הפנים וכתפיים. זה יהיה רע אם לא היינו שם לב לכך שיש מספיק גברת לחלל ו "כוחות" לקחת חבר ב פֶּה. הנערות האלה מעריינות סקס מוצק, תהליך כזה יספק הנאה שאין כמוה, זה הפך, יכין אותו "להמשיך משתה". השותף יהיה נרגש כל כך הרבה שזה יהיה מוכן לסיים בפעם הראשונה מגע הנרתיק. לגברת יש את ההזדמנות להרגיש כמו כל האחרים ידוע, חלש "כבשים" ליד אריה חזק ו "מצווה".

Ontistrassa Tool8

Sexalists יש טיעון חשוב לטובת מין אוראלי. כמובן, כולנו יודעים היטב את זה באותו רגע, כאשר הגברת לוחצת ספוגים ולחיים, כפי שכולם יודעים, את הסמכות המינית של השותף, קצות העצבים האחראים לייצור של גורמון אוקסטוצין מופעלים בפה. Oxytocin מאבקים קשה, כפי שאנו מדברים כל הזמן, מדגיש חוויות.

מתברר כי פעיל, זה הפך מציצה הוא נוגד דיכאון טוב. זה לא הכרחי כדי סוף סוף לנקוט גלולות, פסיכולוגים ושעונים גם להסתכל על אש, מבט בלתי סביר. זה אפשרי כי יפה, לשלם לגבר לרגע, ודיכאון כמו יד תסיר.

ואל תלך לרופאים ... 9

יש אמונה על למה מציצה היא מגניב ושימושי עבור גברת חולמת להיכנס להריון. Spermatozoa נספג גם על ידי הגברת ב זמן מין אוראלי. חלבונים מים זרעים נספגים בגוף הנשי. במהלך הזרעה, "אימוץ" של חלבונים של גברים. W גבירותיי גדלות באופן משמעותי את הסיכויים להיכנס להריון מאדם היא לעתים קרובות עושה, זה הפך, מציצה וסנוניות בהצטיינות.

הרצפה והעולם במשפחה

סקסולוגים מתייחסים לכמה נסיבות לעשות איך כולם יודעים, בעל פה מִין.

מתכנן איסוף מוסמך לשתף פעולה עם עשיר בישראל. כולם חסרי עניין ונכונים. אבל זה בהחלט לא רק רגעים נוחים לעבודה.

ראשית, זוגות משפחתיים מתאמנים מין אוראלי, לפעמים סוף סוף נשבע ולעתים קרובות לבלות יחד. בן הזוג יודע איך להיות נהדר. T זמן, כמו בן זוג, גברת, מי rewned מ מציצה, בשלב מסוים תמצא שותף שיכול לספק את תשוקתו. הַנָחַת יְסוֹד בגידה מתוחכמת לעתים קרובות הופך להיות אי שביעות רצון מין צרכי. סקס אוראלי תופסת מקום בסיסי ברשימת הפנטזיות הסקסיות שותפים.

Prelude מתאים ל- Sex11

שנית, כל מעשה מיני עדיף להתחיל באופן ספציפי, כפי שכולם אומרים, חיבה אוראלית. בשלב זה, האיש יהיה נרגש מאוד, להירגע ולהירגע איך כולם אומרים, "לזרוק הראשי". הגברת היא גם משוחררת ביותר, במיוחד אם הצעיר מתחת לליטופות שלה, לשים את זה בעדינות, פורץ החוצה וויאנו. מציצה משמשת רבים באים להביע הכנות מקסימה כיצד לקבל מעשה מגדר. איך החבר הוא,. רוק של נשים משומנים, לא צריך חומרי סיכה נוספים. הוא יכול בקלות להיכנס לנרתיק של הנערה.

רטוב "מערה" 12

עבור חבר 'ה יש הרבה נסיבות לשקול מציצה מגניב כיבוש. כאשר חבר הוא בשבי של הפה רטוב ושותפים שפה חיבה, הצעיר סוף סוף חווה רגשות שאין כמוהו. כזה סוג של תקשורת אינטימית לפעמים כמו קומה חזקה אפילו יותר מאשר סקס רגיל. תחושות של חבר סרטן הנרתיק הוא מאוד נעים, אבל ליטוף של נשים מועברים לגברים דקות, כפי שכולם אומרים, תענוג שלא יתואר.

כבשו אמזון 13

נציגי קומה חזקים רוצים להיות החשובים ביותר "גבוה" גְבֶרֶת. גברים, כאשר הם רואים כמה מאיתנו אומר כל הזמן, ילדה יפה על רגליה. הם דרך, באופן כללי, להשתלט על השותף מאה אחוז, להקים ציות. מציצה עונה על הצורך הזה. במין אוראלי, האדם הצעיר מרגיש לבסוף הריבון, שהגברת רוצה. תחושה בלתי ניתנת לתיאור, קוק רבים באים לידי ביטוי כי הוא Dominyruhet, כדי לשים את זה בעדינות, כללים על שותף.

לנוח ב Royal_8212

גברים עצלנים COK יתקשרו לאחד היתרונות העיקריים כאילו פה מִין. צעיר בדקות כאלה לגמרי לדבר סרק להתמכר אושר מפלגה. הוא נופל על הספה, מתפשט בהרחבה את רגליו, ואת הגברת, לשים את זה בעדינות, ממשיך חיל זיעה הפנים עד שהשותף לבסוף בהצטיינות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה גברים מסורתיים לכבוש מיקום פעיל במין. במהלך יחסי מין, הצעיר הוא קשה מעביר את האגן, ומין אוראלי מאפשר, בסופו של דבר, לקחת מנוחה או להשיג אורגזמה ניצול למה - או פעולות.

למה בנות adore14

בנות מודרניות ביותר מבחינות מספר נסיבות אוהב את הנפל:

הם אוהבים להיזהר איך החבר המיני פרטנר כך לומר מגדילה בגודל, איך אנחנו רגילים לדבר, מנוסים נוגעים של שפתיים ולשונות. בנות נחמדות לחשוב על זה תודה להם פעולות, הבחור "נמס", להתנפח, גניחה, להיות, הוא שפך לתוך הפה באיכות גבוהה. נֶאֱמָן את השיטה להוכיח על עצמך ועליו כי הטון הוא המאהבת הטובה ביותר שיש כמה טכניקות מוכשר בתחום מין אוראלי. רוצה לתלות אדם אהוב, מנהל באהבה עם בנות למצוץ ולבסוף ללקק חבר של בחור מאהבה ורוך אוֹתוֹ.

גבירותיי רוצה להיות שותף, כמו רבים באים לידי ביטוי, הכי אינטימי בת זוג. מציצה, במקרה זה, כרטיס טראמפ הסודי שלהם. לעתים קרובות, בנות יהיה לטפס פנימה מכנסיים אל הבחור ללא הזמנה מיוחדת שמוצג את הזכר של הכשרונות שלהם הזדמנויות.

לא באשפוז

זה נראה כמה אנשים חושבים, הפתגם הרוסי לא לשבח איך היינו רגילים לדבר, אסונות טעימים ואת הדרך לכבוש את הלב הגברי דרך מזון, את phellatris מנוסה ביותר יש הרבה יותר סיכוי ללכוד, כמו אנשים נהגו להביע הבחור האהוב שלו, אם, כפי שכולם יודעים, מבשלים. הבטן תהיה משוחזרת לחלוטין ואת תפוחי האדמה המטוגנים הקלאסיים, אם לעקוף, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, ארוחת ערב רגילה, Cavalera מחכה "קינוח" מיוחד. גברים לשרים כמה איך הטיעונים העיקריים החלו לבוא לידי ביטוי, למה מציצה הוא מגניב:

זמן מנוחה וחוסר פעולה. הזדמנות להרגיש את עצמך "המלך הוראות "אשר שולטת השותף. ליהנות עדין, כמו שהנהיג לבוא לידי ביטוי, רגשות יוצאי דופן.

לשתות elixir love16

סינית והודיה אהבה פילוסופיה מתייחס זרע אלוהי אליקס של אהבה. נציגים כמו רובנו התרגלו לדבר, רצפה חזקה שייכת לזה יקר מאוד מכובד.

תחזוקה של גברים עשירים - פעילות קשה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור נשות וילדים. קל יותר לבחור אסקמנטל, אחד יהיה להקצות מעמד יהיה חברה יפה.

סקס אוראלי מוצלח מהם, ככלל, קשורה, כראוי, גימור וואתי, שבמהלכו נפל הגברת בזרע. ללא ספק, ראוי להזכיר כי רוב הנשים לא.

הם מוסרים מן החבר בזמן שפיכה, כך טיפות מושקות לא להכות אותם בפה, או כאילו לרוץ לשירותים, לירוק "מיקוד לבן בשירותים". התנהגות כזו פוגעת בחבר'ה. לא בשביל זה, הוא שחרר זרע אדיב, כך שהוא נדחה בצורה לא הוגנת כל כך! אם הנערה, לשים את זה בעדינות, החליטה לעשות סקס אוראלי עם שותף, היא צריכה להיראות על סטריאוטיפים מיותרים ולכן לומר לבלוע נוזל seminal. יש לומר כי בשאלה כזאת אין מקום למקום.

מה גברים לא אוהבים במינצ'ה 17

סקס אוראלי ראוי לתשומת לב ולפרקטיקה. כדי לספק כך לדבר גבר תענוג, לא מספיק כדי לשמור על מציצה מכנית. באופן עקרוני לקחת בחשבון מספר סיבות שאולי לא אוהב את השותף:

חבר למצוץ רשלנות. לא סוף סוף לסחוט את זה "כל המיצים", כאילו הנערה מנסה את הפה רק כדי ליצור פרה. כמה קיצוניות כמו מגע שיניים, אבל באופן כללי, גברים חיוורים, בסופו של דבר, הם נעים כאשר הם מרגישים "טורפים אוסלק "מתוך ילד. שתיקה גורמת לגורמים וברוגז הֹדֶן. יש לציין כי כאשר אישה, הוא הופך ללטף חבר וגניחה מן הנאה. גבר מרגיש גובה.

מציצה - ככה, לשים את זה בעדינות, cute18

יש כמה רוב האף רגילים לומר, סיבות רבות לכן כדי לדבר מציצה הוא מגניב. זה יהיה רע אם לא אשים אפילו את העובדה זוג מעולם לא התאמנו זה סוג של סקס, הם צריכים להיות בעל פה סקס ברשימת "מקרים חשובים". לשים לב לעובדה כי מציצה משמשת מגוון יפה הנאה איך היינו מדברים על חיי מין. יש לציין כי זה צריך להתבייש להיות מתבייש או מדורגת "דלישה מלוכלכת". ואולי אפילו לא צריך להגיד כי סקס אוראלי הוא תהליך יפה של כיף 2 שותפים. כולם יודעים שזה לא יהיה כאילו יש לפרוק בעונג כזה.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. לא לכל אחד, זה לא סוד לאפשר את הקשיים איך להשיג חיים סקסיים.

איזה סוג של שלי בגברים נחתכים? תועלת של מציצה לשני המינים - כבר זמן רב הוכחה. אבל השגרה, כפי שהיינו מדברים, ליטוף אוראלי במיטה או עומדים על הברכיים שכבר עייפות מכולם. סקרים כך לדבר להפגין כי גברים נחתכים, כך הגברת מול המכה קשר את הידיים ואת מכוסות. בהיעדר היכולת להציץ רגשות להיות עדיין צבעוני ביותר. ואכן, לא לספור את כמעט כל הגברים רצו לחוות מציצה מתחת למים - בבריכה או פנימה, כמו אנשים רבים חושבים, חדר אמבטיה. כדי לעשות זאת, אתה צריך מיומנות מסוימת וכמה שיעורים, אבל התוצאה, כמו אנשים נהגו להביע, זה סוף סוף שווה.

Просмотров: 217 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar