02:49
10 דרכים רגילות לעשות סקס יותר מאיתנו התרגלו לקרוא רומנטי

חלקם משוכנעים גם שהכל נעשה במיטה כראוי, אך חיים אינטימיים ישירים בצמד נראה תפקיד חשוב. אתה יכול להודות לעשות סקס כמה מאיתנו מתייעצים, אידיאלי, זה רק שווה להשתמש במספר כללים לקחת בחשבון את רצונו של השותף.

התוכן של המאמר

1 10 דרכים להוסיף רומנטיקה

10 דרכים להוסיף רומנטיקה 10

בסוגיות אינטימיות, בואו נתן את המצב, בסופו של דבר, המצב הרבה יותר קשה מאשר אצל גברים. מה שאנשים צריכים להיות אמר לבוא לידי ביטוי, השני לעתים קרובות אין בעיות, הם יכולים פשוט להגיע לאורגזמה, אבל הבנות לא יכול. באופן טבעי, השותף סוף סוף נהנה, אתה צריך לנסות אדם, ועל זה הוא גם שווה שימוש עצות.

נרות

ישירות רומנטיקה ביותר כמו הגברות.

בישראל אין מקום קדומה כשמדובר בכיבוש בשירות ליווי. לגברים המקומיים יש סטנדרטים מוסריים גבוהים. בהחלט כל אחד מודע לכך כיום Esquiten מלווה רק את הלקוח באירוע, מספק ראיון מודל ליווי של בכיתה VIP נחשב סימן של המצב.

אף אחד לא יסרב לבוא לפגישה ולבסוף לראות את הידיים מבושלות, כפי שנהגנו לקרוא, ארוחה גבר, נרות מוארים ואווירה נעימה.

באופן טבעי, אחרי בילוי משותף, זוג פשוט יהיה במיטה. להבין, ראוי להזכיר כי הגברת תעשה כל מאמץ להודות לשותף עבור המאמצים, טוב, הוא יהיה במיקום מתאים של הרוח.

נוף (עלי כותרת, פשתן למיטה ולא.ד '.)

אתה יכול להבקיע עם שותף, במקום להתגלגל חדר השינה שלך במקום רומנטי. למטרה זו, עלי כותרת, פשתן משי, משי למיטה, שמנים ארומטיים וכמעט כל האחרים.

זה לא אסור להשתמש קטורת, בדים שונים, לשנות את הסגנון בחדר. יש צורך גם לכלול מוסיקה רומנטית תחת איך אנחנו מביעים, נושא מסוים, להירגע ויש לי זמן טוב לבלות יחד.

מיד זרועות מותר לחצות את פניו של ידידות ואהבה, לעורר מעבר לפעולות פעילים יותר.זה לא שווה לזרוק מיטה למיטה, מאה אחוז אתה יכול לבלות את הערב בחיבוק, לראות את הסרט האהוב עליך, ליהנות חבר, ורק מאוחר יותר ללכת למשהו אחר. התנהגות זו בהחלט תהיה, בסופו של דבר, הוא מוערך.חיבוקים ניתן להשתמש כאשר דנים עם שלהם, כפי שהיינו קוראים, חצי השני, מאוחר יותר להתחיל ליטוף, ולאחר מכן, כפי שנהגנו לקרוא, פעולות פעילות.

תַחתוֹנִים

במקרה זה, אפשרויות שונות מתאימות:

דיילת; תלמידה; אָחוֹת; שרברב; טַיָס.

אתה יכול גם להעלות את המאהב שלך, כפי שהיינו קוראים, תספורת אינטימית יוצאת דופן, שממנו הוא בהחלט בא לאקסטזה, אבל שיטה זו מתאימה רק עבור אנשים מסוכנים, כי לא כולם יחליטו לצפות לפני המאסטר.

לְחַבֵּק

ישירות מן החיבוקים מורכבים של 2 אוהבים, עם כל זה זה לא נראה צורך כל מיומנויות מסוימות.אגב, אתה יכול לקנות כיסויי מיטה עם דפוסים, רפידות בורטאל, בעזרתם לשנות את הסגנון של הפנים, כך החדר הופך לתוך בונגלו אמיתי או מקום לאהבה.הנושא עם פשתן נמוך יותר ניתן לפתח אינסופי. פריטים מפוארים ישירה אנשים אנשים מדגימים את המתוקה ביותר, לא לאפשר זר, בסופו של דבר, לראות אותם. ראוי לציין כי אתה יכול לקנות תחתונים סקסי, לשים גרביים נעליים על עקבים, הפך לאדם אחר לגמרי.

אין הרבה מי יודע את העובדה כי השותפים מביא התנהגות כדי לדבר, גורם אמון זה לזה, לשמור על התחושה.

לא רק בזמן הזרועות לקרוא על הקמפיין לחנות למוצרים או על תיקון המכונית, זה יהיה איכשהו כל הרומנטי נראה מצב רוח.

משחק תפקידים למצב רוח

משחקי תפקידים יהיה אוהב לפחות כמה זוג, כי הם רשאים להכיר אחד את השני של קרוב יותר משופר, טוב, אף אחד לא בוטל ניסויים. תארו לעצמכם עובדה אחת, כי כדאי להרים את התלבושות הרלוונטיות, לעשות אווירה רומנטית, ואתה יכול להיראות באווירה רומנטית. כמובן, כולנו יודעים מאוד כי בפרט בפרט יהיה מופתע כאשר, כמו רבים באים לידי ביטוי, השני לא מוקדם יותר מאשר הרגע לא התרגל משחקי משחק תפקידים.

התנהגות כזו יכולה לגרום לסערה של רגשות ולהחזיר את הרגשות המתקררים, להשתנות. ישירות יפה דברים מיניים, זה הפך, יגרום סערה של רגשות ולגרום לך לזכור איזה סוג של אהבה אמיתית ותשוקה.

עיסוי עדין

עיסוי בהחלט יביא רומנטיקה לעסקים, את שיטת הנבדק הישן.

מסלמה מנוסה רוצה לשתף פעולה עם אנשים עשירים של ישראל. הם חסרי עניין ומנומסים. רק זה בדרך כלל לא אחיד צדדים שימושיים לעבוד.

לא עבור כל אחד הוא לא סוד כי עיסוי מסייע להירגע, לכוונן לפעולות פעילים יותר, מגדיל את מצב הרוח ופשוט נותן כוח ההישגים החדשים ביותר.

זה לא שווה לעשות עיסוי חזק מאוד, זה די קל להתאים, איך לבוא לידי ביטוי, תנועות עדינות איך אנחנו גלויים איתך, כדי להיות נרגש על ידי שותף לבשל אותו כדי feats מיני.

לפני עיסוי אתה צריך לדאוג שמנים מיוחדים או קרמים כך לגעת, באופן כללי, הביא את ההנאה הגדולה ביותר. כדי לעשות זאת, השמן צריך להתחמם במים חמים, כדי להתחמם את הידיים בו, ומאוחר יותר זה כלי על העור. טוב מאוד להקצות מה מאמצים כאלה יהיה בדיוק כמו ורדים מוערכים.

טנטרי לסכל

ישירות טנטרה הוא מסוגל לתת הרבה רגשות מסיביים, אבל לא כולם עקביים איך אחדות ניתן להשיג ולבסוף לקבל את ההנאה הגדולה ביותר.

מכאן, בסופו של דבר, להביא את שפתיו של השותף משלך, כאילו מול נשיקה אמיתית, ומאוחר יותר שואפים את האוויר שנשף את הנבחר וההיפך. הרגשה נשימה זה לזה תגרום עוררות בלתי מתפשרות. ראוי לציין כי נשיקות כאלה הם ארוטי מאוד, הם עוזרים לגבר ולגברת להתקרב, להרגיש אהבה ורכות של אחד את השני. זה נחמד במיוחד.

לַחַשׁ

עדיף להתחיל עם העובדה כי גברת או גבר באמת מרגיש. טוב מאוד להקצות מה המילה לא, בסופו של דבר, יהיה נתפס על ידי חיי היומיום. בעוד השותפים התערוכה יושר זה לזה, הם ייגעו בהכרה.ביטויים אלה מגדילים את ההערכה העצמית, להגדיר קרבה אינטימית ולתרום לחירות, אשר מאוחר יותר משפיע באופן חיובי כיצד אנו רגילים לקריאה, עניינים מיניים, טמון בעושרם.לעשות כוחות מין רומנטיים לכולם, זה שווה רק, זה הפך, לחוות לא מפחד מלגלוג מן השותף. ישירות על אמון ולשמור על מקרים של גברים וגברות.

סקס unhurried

זה מאוד טוב להדגיש את העובדה כי זוג יהיה מרוכז רכישת משותפת של אורגזמה, בסופו של דבר, לקרוא כל תנועה וחיבה, אחדות עם פורטר.

סקס unhurreied תורם לריכוז על התהליך, מאפשר לך להציג עושר לחיים אינטימיים. באמת, החולי לא מחפשת בהקדם האפשרי כדי לקבל אורגזמה, הם, בסופו של דבר, מכוונים לשמוח את החצי השני וממנו עצמם מתרגשים עוד יותר.

גבר וגברת, איך כולם יהיו אומללים, מתאימים למין לא מתוחכם, אינם מקופחים לחלוטין תשוקה ותשוקה. להבין, ראוי להזכיר כי הם שמחים עם קרבה יחד, לרסן את הרצונות שלהם כדי לקבל יותר רגשות של socia. סקס כזה מביא הרבה הנאה וארוטיקה. דירות דיסקרטיות בתל אביב

מחמאות עדינות

ביטויים על שותף מין נחמד לשמוע, הם רומנטיים בלתי מוגדרים. בפרט, מחמאות עדינות מתאימות לזוגות, שבהן שותף אחד לא רואה את עצמו מינית ומושכת.

אנחנו חייבים פשוט לומר איך אנשים משמשים להביע, את המחצית השנייה, כי זה בוחן, זה אומר את זה. באמת, במצב כזה עדיף לביטחון, כי שום דבר לא יכול להיות אינטימי יותר מאשר לחישה.הלחישה תאפשר לך להכין את הפעולה הנבחרת, תעשה מצב רוח טוב יותר, זה יהיה יותר רומנטי מאשר פעילות מוגזמת ואובססיה.הבנות בהחלט מעריכים יחסי מין לא מסודרים, כי הוא יפגין יחס כנה, יאפשר, באופן כללי, ליהנות מהתהליך.

Просмотров: 114 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar