20:59
איך להפשיט קנטה

מומחים מסבירים שרוב האנשים נמשכים רגשית להבטחה ולא לתוכן. כתוצאה מכך הם ממשיכים לקרוא גם אם הובהר להם שאין חדש במאמר ולמדו כל מה שצריך לדעת על הנושא.

חסום הודעות "להמשך" מהטקסט שלך והסר ממנו הקנטות.

תפסיק להגדיר הבטחות במאמרים שלך שבהם הקוראים חוזרים בשביל עוד רק כדי שתוכל לאכזב אותם עם משהו עלוב ומטומטם. https://sensualtoi.com/region/Discreet-apartments-in-Ashdod.php

לאחר מכן תסתכל שוב על מה שעשית זה עתה - זה עשוי להפתיע אותך איך נראית בהירות בדף שלך, בניגוד לאחד מתוך 100 סופים קצוצים, כשכל הקוראים המכורים האלה עדיין חופפים כל מילה.

על מנת להפשיט את הקנטות, עלינו לוודא שאינך מושך את השיער, לנשום עמוק. קודם כל, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לעשות הוא פשוט להגביל את השיער שלך ולהשאיר אותו ארוך". אני כמהה כבר 47 שנים עם שיער מתולתל ומתולתל".

עדיף אפילו לא לקלוע צמה או להרים את השיער שלך".

הדבר השני הוא שאולי תקצר את זה כדי שתוכל להילחם בפריזה ולהתיישר." הדבר השלישי הוא- מספר שלוש?" רק עם האפשרויות האלה לבד? האם יש עוד רמזים שאני יכול להציע? ... לפעמים בזמן שהם ישנים יהיו להם כמה קצוות עכורים כי מישהו רצה שהם יהיו אחיות אז הם טפחו את זה בצורה שטוחה לחלוטין בלילה`"

ודרך אחרת היא פשוט להגיד לא!" תן את הפקודה כמו "הומיי ספוג טל.

הפשטת הקנטה דורשת לא מעט מיומנות. שכלול מיומנויות אלו ידרוש שנים של תרגול, פרספקטיבה, עזרה בסדנאות כתיבה ועוד הרבה.

עם זאת, בעזרת טכניקות הפשטת הקנטה המפורטות להלן, ניתן ליצור מעורבות מרתקת ומהירה של הקהל לפני בדיחות. דוגמא:

[[תוכן כאן]]

טי-רקס לא ידע באיזה ספורט לשחק! הוא החליט ללמוד ענפי ספורט רבים ליתר בטחון כי הפחד לקבל החלטה באמת הטיל עליו אימה! במיוחד הוא אהב סקי וצלילה.

אמנם אנחנו מסכימים שהקנטה היא חלק בלתי נפרד מתהליך המכירה, אבל זה יכול להשפיע גם על סוגים מסוימים של מוצרים. כאשר הם בוטים מדי, הם לא יכולים להיות רגילים למוצר עם ערך מותג, כמו מוצרי יוקרה או פרימיום.

הסרטון הבא מציג 3 דרכים בהן תוכל להשתמש כדי להסיר מיתוג למטרות מכירה.

1) בקש מהלקוחות תמונה של מוצר ללא תמונה או הוסף שינויים גלויים כעת כטקסט בתוך המדבקה הגדולה בתמונה המקורית.

2) עבור לתמונות בשחור-לבן (או צבע נייטרלי אחר), אך החלף את כל הלוגו בתוויות גנריות במידת הצורך.

3) השתמש בתמונות מלאי ללא מותגים מאתרים כמו Unsplash או PiXeLMe.

הקנטה היא אסטרטגיית אופנה דינמית ורב-תכליתית, אבל הרבה פעמים היא עלולה להזיק ללקוחות. אסטרטגיה זו היא כלי אחד בערכת השיווק; כאשר הוא מנוצל נכון, זה יכול להיות מאוד חזק למשוך עניין של לקוחות. מחקר סקרים על צרכנים שלא קונים בגלל תגובה שלילית לתוכן מראים ש-29% מאוכזבים או לא מתרשמים ממה שהם רואים או קוראים במדיה החברתית פוסטים פרסומיים ופרסומיים של מותגים.

1- זהה אם קהל היעד של החברה שלך עשוי להיות רגיש לגבי אזכור המוצרים שלך

2- צרכנים לא אוהבים להרגיש מרומים לחשוב שהם יצטרכו לקנות פריט שפורסם

4- לתכנן מתי יגיע הזמן להפשיט את הטיזינג מהמותג - למשל לצלם תמונות מקוריות ללא כל סידורים, לחפש תמונות מקוריות שונות

5- חשב באיזה מדיום אתה רוצה להשתמש בעת שיתוף תוכן (תמונות ופוסטים) עם הקהל שלך

Просмотров: 61 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar