23:44
השותף שלך אוננות? זו לא סיבה להתרגשות!

מה היית עושה אם אתה מוצא את השותף שלך אוננות? תארו לעצמכם את המצב כאשר אתה הורג את זמן הזמן, Furzley והלך לחדר השינה ללבוש כל כך הרבה חם. אתה פותח את הדלת ולמצוא את האהבה שלך עסוק סיפוק עצמי. מה תעשה: התחל מתרעם ובוכה; נבוך, נצא בשקט מהדלת בתקווה שנותרה לא נראה או בקורל להחליט להשתתף בכיף?

התוכן של המאמר

1 גוף עצמי ידע הגדרה עצמית של רגשות 2 זה לא אומר כי סקס עם אתה לא מספיק 3 סימן לבריאות מינית 4 הוא לא בגידה 5 אוננות אין שום דבר Goslacce 6 זה לא תחליף של סקס 7 בריא סקסי שפע 8 באמצע הזהב במערכות יחסים

גוף עצמי ידע I הגדרה עצמית של תחושות

אם אתה חושב שאוננות היא רע, אז שלך הרשעה עשויה להמשיך ממקורות רבים, כולל אי ​​ודאות ב יחסים, רעיונות תרבותיים על שביעות רצון עצמית, השפעת הסביבה הקדומה או לא את הידע של למה אנשים בדרך כלל אוננות. אבל, סקס כזה פעולה נורמלית לחלוטין עבור אנשים מכל הקומות, לא משנה, לבד הם גם נמצאים במערכות יחסים.

אוננות היא שיטה בריאה כדי למצוא את תגובת הגוף כדי גירוי אינטימי ואת החשיבות שמספק לך הנאה. שביעות רצון עצמית גם עוזר להיפטר מתח ומקדמת שינה חזקה.

התקשות סובייטיות ומפרקים המידע עלתה לתצוגה שגויה כי ליווי הוא עכשיו משהו, דוהר, זה, מה להשתיק אותו החוצה. אבל כאן, מעטים מבינים כי ליווי השירות בישראל אין שום דבר יחד עם זנות.

ללא קשר למעמד היחסים שלך, אוננות היא אחת הצורות הטבעיות של ביטוי עצמי סקסי. להיות בהזדמנות זו, פרנק ואינטריאס עם האהוב, כי רוב האנשים יש תחושה של אשמה בגלל התנהגות אישית, אבל בשל העובדה שהם צריכים להסתיר את מעשיהם מן השותף.

זה לא אומר כי סקס עם אתה לא מספיק 2

לא להבקיע את הרעיונות הראש שאתה לא מספק מאה אחוז הצרכים של השותף שלך. רצונו נראה ספונטני. היית עסוק (תמרון ברשת ", לקרוא בטלפון, היו בחדר האמבטיה), ו אם הוא הסתובב עם הרצון שלו בשבילך, ואחר כך צפוי עד שתסיים עניינים, אז הכל רצה להתאדות. זה לא קשור להפקדה בשבילך, ו רק החבר שלך נחשף אחד, רק אורגזמה אחת פריסקי. תאמינו, זה לא נמצא עם זאת, אין מקרה תשנה אותו יחסי מין אמיתיים איתך.

סימן לבריאות מינית

זכור: אף אחד לא יכול להיות "בהחלט כולם" עבור אדם אחר.למרות הדעות הקדומות והתרבותיות הדתיות אין שום דבר מגעיל אוננות. רק האיש האהוב עליך דעות טבעיות, לא נועזות.

זה לא בגידה

ברמה הבסיסית ביותר, בגידה צריכה להיחשב למין עם מישהו אחר ללא רשותך. לכוון את תשומת הלב כי באופן ספציפי "מישהו אחר" חסר כאשר השותף שלך מאונן, ופנטזיות לא נלקחים בחשבון. עם הגוף שלך, חבר שלך יכול לעשות כל מה שהוא אוהב, כולל אלה שעלה עם מחשבותיו, במיוחד, כי באותו רגע הוא יכול לחשוב עליך.

כן, כל זוג יש גבולותיה של מה יכול להיחשב הונאה, ומה לא, אבל אוננות לא צריך ללכת לרשימה זו.אוננות - הצורה הרגילה של התנהגות מינית איש. ואם השותף שלך הוא כזה מקאר מספק את הבלתי צפוי שלו צריך, זה רק מעיד עם הרצונות שלו ויכולות כל בסדר. כן, תגובה כזו לתפקוד של אורגניזם משלו נדרשת לפעמים, בפרט, גברים. תחשוב על זה ככה: אם האהוב שלך הוא מאוד רעב, ולא מסוגל לחכות לארוחת ערב אמיתית, מצלצל במהירות כריך, ישקול את זה עונש?

אין דבר אוננות Shaled5

מצא דקה ל להזיז את המוח אם אתה מחשיב אוננות בשורש של שגוי. אם התשובה "לא", אז למה אתה מחשיב מעשים של שותף? אם כן, אם כן, אולי כל המקרה בהשפעת החינוך שלך?

זה לא תחליף של מין 6

הוא האמין כי פעולה אישית כזו מופרדת מ סקס שותף למרות שאתה יכול לקחת תפקיד בוז ואיך יודע, אולי שניהם יאהבו לך. זה לא אומר שהשותף לא רוצה קיום יחסי מין איתך, רק גופו בפרט בנקודה מסוימת זו מבקש את הקטנות של צורה אחרת של גירוי עם אורגזמה פריסט.

אקסטרים ייחודיים של הקטגוריה הגבוהה, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה מסובכת נפשית. ישראל עשירה לא טרחה בפומבי להפגין נשים וילדים. זה יסודי לבחור תלמיד, אחד יקצה את המיקום יעשה חברה נעימה.

אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים.

כמה מהם כמו "מגרד את מקום מגרד", בניגוד למה השותף נותן מגע פיזי, תחושה של תקשורת כללית, קרבה חושנית.

סקסי בריא גיוון 7

אוננות - רק סוג של סקס גיוון, אבל עם תפקידו של אדם 1 בפועל. אבל, רבים מאוד זוגות כוללים צורה כזו של הערכה בשמחה האינטימית שלהם ולמצוא שלה יפה מאוד. אז אנחנו מגיבים לזה, כאחד הסכום העצום מין מעשים בלעדיך, ובלי בגידה.

בנוסף, אדם שמבין איך לספק את עצמך, מאוד חששות ומרגיש את גופו. וזה אפשרות win-win שלך סקס משותף.

גולדן באמצע ביחסים 8

שני אנשים שונים מסכימים ומוצאים הרבה נפוץ - בזה ומורכב הרמוניה של יחסים. אפילו הזוג שנבחר לחלוטין מעת לעת פונה אל חוסר העקביות של הליבידו. הצרכים שלך עשויים להשתנות.

אוננות - שיטה טובה להסרת מתח קדמי עבור שותף בעל הליבידו הגבוה ביותר. ואם הצרכים המיניים שלך נחותים, זה לא אומר שאתה צריך להרגיש בושה, אילוצים או אשם על מה שאתה לא רוצה לקיים יחסי מין. אבל בהתייחסו בשקט לאוננות של המאהב, אכפת לך מהצרכים הפיזיים שלו ובמקביל לתמוך באיזון המיני של היחסים שלך.

ויקטוריה פומין

אבל אם אתה מוצא כי החבר שלך עושה יותר לשביעות רצון עצמית ושון משותפות מינית, ואז הגיע הזמן לדבר איתו. אבל שקול כי הכישלון הוא לא כי הוא נותן לעצמו הנאה, ובעובדה כי שיטת אורגזמה כזו מעדיף קרבה אליך. 1 אינו מחליף 2.לא לספור את הסיבה לאוננות, בדרך כלל שונה מהנסיבות שבהן אנשים עוסקים במין. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%91%d7%aa-%d7%99%d7%9d/

עוזר לזוגות כדי לפתור מתוח בחיי סקסי.

אוננות במערכות יחסים מקובלות לחלוטין. אם תפסת שותף מאחורי שביעות רצון עצמית - לא ממהרים לארגן היסטריה. להצטרף אליו! ובסוף התהליך, לשאול, מדוע השותף החליט לבחור אוֹנָנוּת, ולא איתך סקס. לא שערורייה, לא עושים תלונות. פשוט תשאל! תאמין לי, תקבל תשובה מובנת ומובנת לוגית - סביר להניח, השותף רצה ללמוד בפורנו מה חדש עד החדש, למצוא אזורים ארוגניים חדשים או פשוט לקבל פריקה פיזית במהירות. אם השותף הוא אוננות, עם כל זה עם חיים אינטימיים הכל בסדר - לא לדאוג לגבי זה.

Просмотров: 205 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar