08:11
כי גברים אוהבים יותר: עיסוי או סטריפטיז?

נתחיל עם העובדה כי אלה שני סוגים שונים ביסודו של הפנאי. סטריפטיז - זה יותר לראות, לשתות עם חברים ואת המשוט לבלות זמן. עיסוי ארוטי הוא משהו אינטימי ואישי טהור. עם זאת, הגברים הרוסים שלנו עדיין נוטים לבחור עיסוי ארוטי יותר. באירופה ובאסיה, הדברים שונים במקצת, יש נציגים חזקים יותר כמו מנוחה בחיי הלילה. אז אותו עיסוי הוא טוב יותר סטריפטיז?

השאלה

עיסוי ארוטי הוא טוב כי עלות השירותים יש קבוע. האיש שילם לפי המחיר וכל! מועדוני רצועה הם הרבה יותר יקר מאשר סלוני עיסוי. ראשית, אלכוהול במפעלים כאלה הם יקרים. שנית, בתחתונים של ילדה שיכורה ואדם תא המטען יכול להשאיר מחצית השכר, אשר באופן טבעי יהיה מצטער על.

נערות ליווי בהרצליה

תשומת לב אישית של הנערה

אם הנערה היא לרקוד בסרגל סטריפטיז עבור כולם, אז במהלך הפגישה, כל תשומת הלב של המעסה הוא riveted ללקוח אחד. גאווה גאווה - כוח נורא. נציג המין החזק קשה לקבל את העובדה כי בנוסף לו, הנערה טס עם מישהו אחר, ולכן תקשורת עם הגברת לבד בעיסוי ארוטי כמו בהם הרבה יותר מאשר ביקור סטריפטיז, שם מלא של גברים אחרים, גם להבהב בחוצפה על רקדנים.

אתה יכול לגעת

צפה - זה, כמובן, מאוד מעניין, אבל אני עדיין רוצה לגעת. זהו טיעון משמעותי מאוד לטובת עיסוי ארוטי. רק ליהנות לריקוד, ללא הזדמנות לקבל המשך הרצוי, עבור כמה גברים - רק מבחן בלתי נסבל.

אווירה נוחה

מוסיקה רועשת, חבורה של אנשים שיכורים - לא כולם אוהבים מצב כזה. יש אנשים שאוהבים מסיבות רועשות, היכרויות ומהנה בלתי מרוסנת, אחרים מעדיפים עוד פורמטים פנאי שקטים. בהקשר זה, העיסוי הארוטי ניצח בחשיפת סטריפטיז. אחרי יום קשה, הרבה יותר נעים להירגע תחת הידיים המיומנות של מאסטר מנוסה.

טוב לבריאות שלך

עיסוי ארוטי הוא טוב כי לא רק נותן הנאה, אלא גם מביא גוף מוחשי. כל תוכנית כוללת תוכנית קלאסית עם לישה ושפשוף של השרירים. זה מנרמל את אספקת הדם, מקל על עייפות ומתח, מגביר את הטון הגוף. ב סטריפטיז, אבוי, אין דבר כזה שימושי. במוסדות אלה, גברים רק לחתוך משקאות אלכוהוליים. וזה, להיפך, לא הכי טוב להשפיע על הגוף.

לומד את הגוף שלך

עיסוי ארוטי מסייע לנציגים של סקס חזק יותר מכירים את עצמם ואת גופם: למצוא את האזורים הארוגניים, כדי להבין אילו סוגים של מלטים להביא יותר כיף ולא. ד '. באשר לסטרפטיז, אז אדם לא יודע שום דבר חדש על עצמו, אלא שהוא אוהב נשים עירומות. מה, מסכים, כמובן, אומר.

בהתבסס על כך, אנו יכולים להסיק כי, לבחור בין עיסוי סטריפטיז, אדם בקרוב לבחור את הראשון. עם זאת, הן במוסדות לקוחות אחרים מספיק עם עניין. היתרונות של עיסוי ארוטי מעל סטריפטיז נרשמו על מנת שתבין את זה, למרות שפע של מוסדות ותחרות גדולה, אתה תמיד תמצא עבודה ואתה יכול להרוויח הרבה. שירות זה הוא מאוד ביקוש בקרב נציגי מין חזק. ועכשיו אתה יודע למה.

עם זאת, בחירת מקצוע בתחום הפנאי, יש צורך לנווט קודם כל עבור ההעדפות שלך. באיזה מצב אתה עצמך יהיה יותר נוח לעבוד.

Просмотров: 629 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar