02:50
כיצד לעבוד עם קול: טיפים מודלים מצלמת אינטרנט

המקצוע של מודל האינטרנט נראה רק פשוט. למעשה, הבנות חשובות לשקול רגעים רבים, כך שבסוף השידור, הוכיח להיות באיכות גבוהה. יש צורך להתמקד לא רק את המראה, את הפנים ואת התרחיש של המופע, אלא גם על הרכיב הטכני. חשוב מאוד לעבוד עם ציוד באיכות גבוהה, תוך שימוש באור מקצועי, כך שבסוף התצלום היה עין נחמדה: שום דבר המרטש ולא נשף. דירות דיסקרטיות במרכז

בנוסף למצלמה טובה ולמחשב, יש לשים לב לציוד קול. לעתים קרובות, זה עם צליל של תבניות אינטרנט, יש בעיות גדולות. במהלך הדיפוזיה, קול של נערה או מוסיקה על הגב טבעות חזקות מדי או, להיפך, שום דבר לא יכול לשמוע. בנוסף, במקום רעש טהור, כמה קולות זרים, "ריסוק" ו "Kryukanya" של המיקרופון הם לעתים קרובות לשכפל, אשר לקלקל את הרושם של האתר ואת מכה את הממברנות עם מצב רוח ארוטי.

אם במהלך השידורים, תוכלו ליצור קשר עם שאלות ציבוריות ולענות, איכות הצליל כדאית לשלם כמעט את המיקוד. אתה יכול גם לעבוד בכיוון של ASMR - במיוחד עבור אודיאידים. זה כאשר אדם יודע הנאה פסיכולוגית ופיזית של צלילים ספציפיים. אבל אז אתה חייב להתמודד עם העבודה יותר ברצינות ולהסיר אתרים ב אולפן הקלטות עם ציוד מקצועי בידוד באיכות גבוהה.

במאמר, לבחון כיצד להגדיר את הצליל של אסתרים רגילים. טיפים אלה ישתמשו תבניות אינטרנט שעובדות בכיוונים שונים.

פורט או שקט: איך להשיג צליל מושלם?

אם אתה רואה את רוב האסטרים, ברור כי נפח הקול הוא לעתים קרובות ללא הפסקה. הנערה או חזקה מאוד מדבר במיקרופון, או שאסתיים לא שומעים בכלל שהיא לוחשת שם. עבור צליל השידור להיות משולב בהרמוניה לתוך הווידאו, עליך לדבוק כמה כללים פשוטים:

  • צריך מיקרופון איכותי. בנוסף, זה חייב להיות מכשיר אלחוטי נפרד שסופק עם קסדה או בלעדיו. אלה משתמשים במפעילי שיחות. זה חדר. זה קצת בולט, אבל זה בבירור את המילה של שידור. למה לא ניתן להשתמש, למשל, אוזניות משחק או מיקרופון מובנה לתוך מצלמת אינטרנט? האפשרות הראשונה נראית מגושמת ויקלקל את התמונה. האפשרות השנייה תיצור איכות צליל נורא, במיוחד אם אתה רחוק מן המצלמה. מיקרופון נפרד מתאים גם לתמיכה, אשר באפשרותך לאתר בכל מקום ומזווית הרצויה.
  • ציוד תצורה. אם אתה עובד באולפן, אני אעסק עם צוות טכני. כאשר עובדים בבית יהיה להתמודד עם השאלה הזאת עצמה. אם אין אח או חבר טוב שאתה יכול לבקש עזרה, אתה יכול לצפות בהוראות וידאו ב- YouTube. הכל מוסבר בפירוט בפירוט ואת ההגדרה של הציוד לא ייקח יותר מ 10-15 דקות.
  • מיקום המקלדת. מאז שאתה צריך לענות על אותו חתול, קול הרעש על המפתחות יכול להיות משעמם מאוד. לשם כך, עליך לבחור מקלדת עם מפתחות לתכנות או להשתמש ספינות סיליקון מיוחדות. אתה חייב גם להיות מכשיר ככל האפשר מהמיקרופון.
  • מבחר זמן לאתר. אם אתה עובד בבית ואתה חי בבית פאנל, אז עבור פליטות, כדאי לבחור רגע כאשר כל השכנים לישון או בעבודה. תאמין לי, שזיפים נשמע בשירותים, לצעוק ילדים בגלל הקיר או לשחק טלוויזיה מאוד לא יאהב משתמשים. ואם מישהו שכנים עושה תיקון, האתר עדיף לדחות. שום דבר טוב לא ייצא מזה.
  • נפח וסגנון מוסיקה

    צריך להבין כי המוסיקה צריכה לשמש רק כרקע. לא לחתוך אותו, ולכן דיפוזיה נראית יותר כמו קליפ וידאו. הוא יכול להסיח את דעתו קצת על מה שקורה על המסך ואתה תהיה קשה להרוג את הטעם המוזיקלי של רוב הגברים. כדי להבין איזה רמת נפח שווה לבחור, פשוט לבדוק את ההפצה של בדיקות. אז אתה תבין אם זה שווה לעשות מוסיקה חזקה או לוותר.

    באופן כללי, הבחירה של המוסיקה היא צעד חשוב מאוד בהכנת הדיפוזיה. ראשית, זה יעזור לפגוע בקולות בית מיותרים. שנית, שיר מתאים לשחק על הרקע יוכלו להשלים את התמונה שלך כי יעשה שידור מרהיב יותר. זה הגיוני שאם אתה עובד בתמונה של מאדאם, אז ברקע, צריך להיות משהו אכזרי ונועז, ולא "מתוק".

    הצליל עשוי להיות איך לדחוף ולמשוך חברים, יש לקחת בחשבון את הניואנסים הזו. זה תמיד טוב יותר לבחור משהו ניטרלי ו paralflutic. בשעות הפנאי שלך, נעסוק בהכנת השמע. לפני יש מסלול סטריפטיז, מופע בסגנון מזרחי או מופע BDSM, זה יהיה שימושי לשימוש.

    Просмотров: 73 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar