12:39
כיצד להיפטר תלות מינית אם הוא מונע חיים

תלות מינית היא צורה אובססיבית של התנהגות מינית, והחיפוש אחר שביעות רצון מינית הוא המשמעות של החיים האנושיים שהיא סובלת.

שירותי ליווי בישראל משולמים היטב. לעתים קרובות, הלקוחות הם בחורים מוצלחים במיוחד רוצה לגלות בפגישה, הליכה ישירות מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הרווחים הזו מספיק כדי לכסות באופן מלא את האובייקטים הדרושים.

עיסוק נעים ושימושי יכול להיות בעיה אמיתית אם אדם מאבד שליטה ומתחיל כל הזמן לחפש הנאה ממין.

התוכן של המאמר

1 מודעות לבעיה - הצעד הראשון התאוששות 2 מצב רוח ותשוקה 3 ערעור לרופא - בהכרח

השאלה כיצד להיפטר תלות מינית יכולה להיות כואבת מאוד לאדם הסובל מהטופס הזה של הפרעה מינית. אחרי הכל, בגלל המדינה האובססיבית, זה כמעט בלתי אפשרי ליצור יחסים הרמוניים, משפחה או אפילו לבנות קריירה.

מודעות לבעיה - הצעד הראשון התאוששות

קיבלו נניח כי גברים סובלים מהפרעה זו לעתים קרובות יותר. זוהי אמונה הוא בנוי על נתונים סטטיסטיים: 78% מהאנשים החלים על עזרה בפתרון גברים הקשורים להתמכרות מינית. אבל זה בכלל לא פירושו נשים פחות רגישות להפרעה זו.

נשים נוטות לפתות את הבעיות שלהם ולשכב אפילו לעצמם על יחסים אמיתיים עם גבר. סיבה נוספת מדוע נשים פחות סביר לעזור, אתה יכול לקרוא את התכונה של הביטוי של תלות מינית על הרצפה החלשה: הם נוטים ליפול לתוך תלות מינית על אדם מסוים.

כלפי חוץ, יחסים כאלה עשויים להיראות נורמליים לחלוטין, אבל רק מודעים לבעיה יכול לומר - עם שותף רק סקס קסום, לא אם זה היה שבר את היחסים.

תוֹפָעָה תלות במין אצל גברים יכולים ללבוש יותר מפגינים ועוד טבע מסוכן: שינוי תכוף של שותפים, סקס ללא הבחנה (לפעמים לחלוטין ללא אמצעי הגנה מפני מחלות מין). הסוג הזה הפרעות מלוות התמכרות לאלכוהול או לסמים. זה למה הביטוי של תלות מינית אצל גברים יכול להיות מורגש יותר.

כדי בסיסית סימנים של המחלה ניתן לייחס:

אוננות תכופה (לפעמים עד כמה פעמים ביום); סקס ללא יחסים ושינוי תכופים של שותפים; יחסי מין רבים (אפילו להיות במערכות יחסים מתמדת אנשים אלה ממשיכים "לצוד" ולשנות); ערעור תכוף לשירותי אופי אינטימי לכסף; הרצון המתמיד לצפות בסרטים פורנוגרפיים (מלווה לעתים קרובות ברצון ליישם את הסצנה שמוצג שם); חוסר היכולת להתנגד הטרדה למראה אובייקט מיני מתאים; הצעה אובססיבית של פגישות עם סובטקסט ארוטי מפורשת; הרצון להתבונן במעשה המיני של אנשים אחרים;

זה רחוק מלהיות רשימה מלאה של תכונות של תלות מינית, אבחון מדויק יכול שים רק מומחה. אבל אם אדם מגלה חלק הם צריכים להיות סיבה לערער לעזרה לרופא.

מזון ותשוקה 2

התמכרות למין, כמו כל הפרעה אחרת, צריך להיות מעורב במומחה. אבל מצב הרוח של אדם שהחליט להיפטר מתלות מינית, וכמה הוא רוצה להיפטר ממדינתו האובססיבית.

לפני תחילת סיוע מקצועי ניתן לקחת על ידי הצעדים הבאים:

להיפטר מכל מקורות של מידע מין (סרטים פורנוגרפיים ומגזינים, להימנע סרטים בהם פרנק סצינות הוכח); מסרבים להירשם כמנוי לקבוצות של קבוצות ברשתות חברתיות המכילות קידום מין מהיר, סקס תמורת כסף וסטיות מיניות שונות. אם יש חשש שלא ניתן להתמודד עם הפיתוי, לא ניתן למחוק את החשבון שלך ברשת לזמן מה. בדרך כלל ההתאוששות שלה ניתנת די הרבה זמן, ואת הפיתוי לעבור "מסלולים מוכרים" יהיה פחות. אפשר לנטוש את השימוש באינטרנט בכלל, זה יהיה פחות מסוכן ללכת לאתר עם פורנוגרפיה או לראות פרסום פרנק. חשוב לנטוש מכרים חדשים במטרה של תועלת חד פעמית. בחודשים הראשונים זה יהיה קשה מאוד לרסן את עצמו, היעדר מגע מיני רק להחמיר את הצורך להחזיר את ההתנהגות הרגילה. אבל פיתוי סירוב כזה רק מאיץ התאוששות ויהיה המפתח לטיפול מוצלח. כדי לקבל פריקה ורגשות חדשים, זה יהיה שימושי עבור ספורט וחיזוק הבריאות שלך. התקשות, ריצה, לבקר את חדר הכושר כמה פעמים בשבוע, ארוחות תקין ואיזון - כל זה יעזור להסיח את עצמו להשפיע על מצב כללי של הגוף. חפש קבוצות סיוע הדדי והביקור הרגיל שלהם יכול להאיץ את ההתאוששות.

תחזוקה של גברים עשירים - העבודה קשה מבחינה נפשית. אנשים עשירים בישראל אינם משמשים לציבור להציג נשים וילדים. חסכוני יותר להזמין Esquiten, אשר ידגיש את המצב יעשה חברה מצוינת.

קבוצות כאלה הן עם מרכזים פסיכולוגיים או באינטרנט.

ערעור לרופא - נדרש 3

יַחַס פסיכולוגים עוסקים במחלה זו, עם טפסים ריצה במיוחד - יעזור רק רופא - פסיכיאטר. אין צורך לפחד לחפש עזרה, אין שום דבר מביש. אחרי הכל, מספר האנשים הסובלים מתלות מינית די גדול, ולכן המדינה יוצאת דופן כאלה היא בהחלט לא קורא.

הרופא יכול לעזור למצוא את הסיבות של התנהגות כזו, אבל גם להיפטר מחשבות אובססיביות. לפעמים זה עשוי להיות נחוץ כדי לקחת ההכנות מיוחדות, שכן תלות מינית מלווה לעתים קרובות על ידי דיכאון והפרעות הורמונליות.

גם על איך להיפטר porndependence לקרוא במאמר שלנו.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

באינטרנט ניתן למצוא הרבה המלצות כי לכאורה לעזור להיפטר תלות מינית. עם זאת, לכולם יש רק אפקט זמני. ואכן, אתה יכול לקבל תשוקה מינית קטנה, אבל בסופו של דבר זה יחזור לרמה הקודמת. לכן, אם תלות מינית מונעת ממך לחיות, - צור קשר עם מומחה. טכניקות מודרניות של טיפול מאפשרים לך להיפטר אפילו הבעיות הפסיכולוגיות שהושקו ביותר. או לחפש שותף אשר יהיה גם להסתכל על סקס, ויחד ליישם את הרצונות האינטימיים שלהם ואת הפנטזיות לחיים. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%aa%d7%9c-%d7%90%d7%91%d7%99%d7%91/

Просмотров: 279 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar