23:56
למה סקס אחרי מריבה על כל כך הרבה בולטים? מה צריך להימנע?

הם יכולים לריב עם שעונים, ימים, שבועות, אבל יש גברת להתחיל להשפיל אדם, הוא מעביר את הפנים כפי שנהגנו לקרוא, לא רע ועדין. מה שאתה צריך יותר זוגות, נשבע - עינויים? לא ממש, זה כבר מזמן הוכח כי עניינים כאלה לא רק לתקן נישואים, ולעזור, זה הפך, להיות מנוהל עם חוויות רוחניות ולב. כולם יודעים מה זה נוגע לה.

התוכן של המאמר

1 תועלת עבור שני או סקס אמיתי? 2 לא זה לחשוב על למה הוא כל זה? 3 ממה לא ניתן לעשות לאחר הריב 4 כמה אזהרות

הוא מין אחרי מריבה, בסופו של דבר, עוזר להקים, כי הסצינה מתגלה, שם הכל תלוי באדם שתפקידו כבר נפגע. לכן, זוהי דרך טובה להתנצל בפני הבחור. לפעמים התהליך, בסופו של דבר, עובר את כל הגבולות, לפעמים - לא, לשים את זה בעדינות, נוגע לא אחד, משאיר הכל כפי שהוא על המקומות שלנו. עצוב, אבל אנשים צעירים רואים מין סוג של תרופות מכל מחלות וגאולה מן הדיונים הרוחניים.

תועלת עבור שני או סקס אמיתי?אני

ועוד במיוחד, גבירותי הם העדיפו כך לדבר, כולם יודעים, מתנצל לב ו "באיכות גבוהה" זמן, בזמן Muzhchini מעדיף לקבל "מחווה טובה" - רצוי מינית אופי.

במחקר תחת הכותרת "הבדלים מיניים בהתנהגות של פיוס לאחר רומנטי סכסוך "פורסם במגזין המדע הפסיכולוגי האבולוציוני, היו שיטות מועדפות של פתרון סכסוכים בין השותפים נחשבות.

משתתפים מין של זכר וגברת ביקשו לבסוף למלא את השאלון, שבו הוצעו להם בחר פעולות מסוימות החלות בצמד שלהם לפיוס. חוקרים, באופן כללי, מצא כי גברים, לשים את זה בעדינות, מעדיפים כמה לחשוב, שיטות מיניות הם שלהם ביסודו של דבר, באופן כללי, אינטרסים מאשר עקרון שימור המרחק. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי נשים מועדף התנצלויות מילוליות וכמה שעות כפי שהיינו קורא זמן בילה.

יכול להיעשות המסקנה שהקירבה זקוקה לאדם שומר תחת שליטה "האובייקט הזר שלי". כגברת מוסרת, השותף כבר, לשים את זה בעדינות, הבהוב ראש הוא סימפטום חינם, ואת מעמד של רווק באהבה הוא גורם רע, להרוס את הכל בדרכם.

לפי פסיכולוג וייד אלטה, "נשים יכולות לשקול מעשה של בן זוגן - זכר, מתנצל, אסטרטגיית פיוס יעיל. זה נחשב אלטרואיסטי. התנצלות של גברים בסופו של דבר יכול להפנות את המחיר סכסוך רומנטי לעצמך, לא שותף, וכי, באופן כללי, להראות היכולת להבטיח כמה מאיתנו מתייעצים, תמיכה רגשית, לשאת, כפי שכולם יודעים, הוצאות אישיות עבור שותף ".

אֵיך זה לחשוב על למה הוא כל זה?2

פסיכיאטרים אגודות מלחמה, באופן כללי, מאמינים כי נראה כי הוא עושה אסטרטגיה שתעזור תשיג הנאה ממין, אפילו במקום זה לא נראה רוצה והוא יוביל מאשר לא לא מקבל כלום:

תן את הכעס יתעורר - כמעט לכל אחד ויכוח, - פרלוד מילולי; הם נרגשים מינית בדיון. זֶה לא מפתיע. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי הגאות האדרנלין, חיווט כעס רך, גורם לתגובה במוח, הדומה להתרגשות מינית. להשתמש בזה קנאות האינטרסים שלך, לא כל כך לדבר כדי לבטא מילים חדות והאשמות כי להפוך את המאבק כדי לעימות שיש. לא להיות אכזרי זה לזה חבר. במקום זאת, לקרוא הזדמנויות ארוטיות באנרגיה, פועם דרך הגוף "הרע". משאבות אודנלין כמו הורמונים סקס. יש לציין את העובדה כי המשפטים "מתנפחים גס שלך כאשר אתה כועס" - אסטרטגיה זוּטָר. הם כבר יודעים שזה מתברר בסופו של דבר. זה נשמע ככה בדרך חדשה, נראה שהם נשבעים, נשבעים, רק כאן הצהרה כזו. זה קורה, כמו בראשות, אחרת. צחוק מפורסם - פריקה כאשר השותף מעורב ומבדר השני, השני לא מאופק. אין ספק, ראוי להזכיר את מה שהם כבר מצוין, המריבה גם לוקח את הצבע של צללית בולטת. קח את זה כמו פסק זמן - כמעט כל נשים מובחרות זקוקות הפסקה לאחר קרב. זה חמש עשרה או 30 דקות הליכה, ספורט או אמבטיה חמה.

ישראל אין מקום לדעות קדומות, בעוד אנו מדברים על התרגיל בסוכנות ליווי. לאנשים המקומיים יש את הסטנדרטים המוסריים הגבוהים ביותר. הכל מתבונן במלואו, בתורו, אסקוגר רק מלווה את השותף באירוע, תומך בשיחה ובלווה אישה בכיתה VIP ישמש סימן של מעמד ציבורי.

חזור על כל המעשים לשחזר את האדם, לאחר מכן במצב מאוזן לחזור למציאות.

חלקם מתפללים כי הכעס מתבטא בהיעדר מין. זוגות כי הם בילה מעת לעת תשומת לב, לעתים קרובות יותר מריב. ולקבל אינטימיות הם יכולים רק דרך כעס בלי לראות דרך אחרת. זה נטען על ידי פליטה של ​​דופמין, oxytocin, endorphine. פשוט ללכת לישון למיטה - לא הסוס שלהם.

חלקם לא, בסופו של דבר, חושב כי אחד, בסופו של דבר, אולי זה יעשה את זה בכל פעם בלי דופמין, פשוט לא לריב. כמובן, כולנו יודעים מאוד כי האהוב הזה הוא סוף סוף הבנה קשה, ואלה הם גברים שבאמת רוצים גם להפוך את התנאים עבור "גימור" של הקורבן. הם, כדי לשים את זה קצת, אישור עצמי, דורשים התנצלויות, אבל לא רואים כי הגברת במריבה תימצא, במיטה כתוש, ואחרי - מושפל. כמו כן, זה היה צורך לבקש סליחה. יש צורך לומר כי אין עוד פיוס, אבל מאניה טריוויאלי של גדולתו. דירות דיסקרטיות בקריות

מה אתה לא יכול לעשות אחרי רבים

ולא למישהו אני לא אוהבת סקס אחרי צמרמורת בין בני הזוג, אתה יכול לזרוק אותו מאוחר יותר. זה לא טאבו איפה, זה הפך להיות בלתי אפשרי לטפס, במובן, שותף. יש כמה כללים, מה צריך להיות באמת לא צריך אחרי מריבה (ומין מאשר קרה). אבק I כעס לא יכול לעבור כל כך הרבה, אז בשלב של פיוס עדיף, לשים את זה קצת, להימנע דוֹמֶה:

אל תחליף "כתף קרה. במקום זה היה מקום אחרי הקרב, זה נורמלי לחלוטין. אחד מ טעויות גדולות שאנשים עושים אחרי מריבה - מרוסקים. רחל א.קרבות כאלה מחוברים למידע. בפעם הבאה זה יהיה כבד יום, טוב יותר מועדף על הקשיים, inclipping ו עצבנות. סקס אחרי מריבה, זה קרה לא רק עם לזוגות, שאין להם גם משפחה, ילדים שהתחילו לחיות יחד. בהחלט, ראוי להזכיר כי עבור כולם ב חדש, עבור מנוסים - הדרך באמת לנער שותף.

בזמן השותף primirey ב מצב של מריבה נשאר בעבר, ולא על הצעד של פיוס. אין צורך עכשיו, בסופו של דבר, ראו את המפלצת של אתמול בתוכו, שזרק את התנשמות בשירותים וברוח מורוביאוב שנגע בו מתרוקן. פסיכולוג שיבוט מלוס אנג'לס, מישל הולנד, סבור כי, כפי שנהגנו לקרוא, מריבות תכופות לא יכול בסופו של דבר לגמרי, לא עוד, באופן כללי, לשכוח את שותפי השותפים "הרעים".

לא ניתן לשאול סליחה עד השותף כואב. אין ספק, ראוי להזכיר מה לחשוב רק, הוא סוף סוף בוכה, זה כואב לו, והיא מתאים עם המילים "מצטער, אני יותר ...". מצטער על מה ש? כאן ילך מפרטים זיכרונות ישנים. לא יקרה שוב? מה ומתי, ועל מה התקופה היא דיבור. ולא כך נראה נשמע עוד אדם רע ואגרסיבי, פיוס יהיה עיכוב. קיום סקס כבר לא חם.

אתה לא יכול פשוט להצדיק. מחקר של מכון קליפורניה בברקלי הראה כי זוגות, מי לא מקבל מספיק לישון לעתים קרובות יותר. יתר על כן, ההאשמה היא לא נכון ביחס לשותפים שעובדים הרבה. יש לציין כי זה לא, בסופו של דבר, אולי להרוויח כסף, אל תנסה סוף סוף לגלות את האמת. היא לא. רבים בוודאי להציע אפשרות אחרת. לדוגמה, אין משכורת, אבל הנה "דיו". סוסמן, פסיכותרפיסט מורשה ומומחה על מערכות יחסים ניו יורק קובע: "אם אתה מבטל שותף או להתעלם, הוא ישקף כי הם נענשים בדרך כלל. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הם יהיו חזקים יותר. יָתֵד סלנג - "מה היה בווגאס, יסתתר שם".

זה יהיה רע אם לא אשים לב מה לא להיות רגילים, יש לאפס את הנישואין. ואולי אפילו לא צריך לקרוא שכולם עושים את זה, כמו יכול.

כמה אזהרות 4

אחרי סקס למעשה זוגות חוזרים לקונפליקטים, וחלקם לא, לשים את זה בעדינות, מבין, למה ו למה. אז זה קורה, ולא סקס לא הביא את הנאה מדכא, לא היה כל כך חם וכיצד לעבוד מגניב. ולא קרבה לקחת, הזדמנות לבסוף ליישב, הוא לא יכול לבוא, כך כאדם יישאר לבד גם יושבים ומחכים למשהו.שנית, זה בלתי אפשרי כדי להחליק על העולם לכל החיים. כולם יודעים שזה אפילו לא משעמם.

כמו כן, כפי שכולם מובנים, סקס מסכן יכול לאכזב את שניהם, אני לא יכול להיות מסוגל ליישב זוג. לכן, עדיף לדחות איך הוא הוקם, אירועים כאלה, כמו בראש שלי, כפי שהיינו לקרוא, כולם יהיו, יהיה לשבת, איך אנשים נהגו להביע, אנשים רעים זה מזה. ראוי לציין כי מקרה זה לא יעזור, רק יהיה כועס. במקום לאדם מנסה לעשות סקס, אז זה כישלון מוחלט - הגברת מראה כי הוא נגיש מינית, והם יחד. והאדם לא נראה מסוגל להשתמש בקסימה 18 סנטימטר שרביט לביטחון בפיוס של מחר. הגברת תשקול את זה לא רק להשפלה, אלא להשתמש בסיכוי או לשטות בו.

באופן טבעי בסרטים הכל בדרך אחרת - שניהם מביטים זה בזה ומתחילים, החלו לעשות דברים. רק עם כל זה, זה קורה, כפי שהיינו גירוד, מסתיימת שונים של כמה חושבים, עוד מריבה כדי לקריסה מלאה מואשם.

ראשית, לא צריך חיפוש, זה הפך, לחכות הרגע המתאים למין. הוא יודע שהוא לא יכול להתחיל. חזר על מישהו, זה הפך, אירועי הנעליים, ומישהו מאמין שהמריבה ממשיכה. כן, כן, בעיקר, כך שהם התנצלו להם, ו לאחר מכן, ראינו לבסוף וקיבלנו באז. לכן, הנשים הן רווחיות במידה מסוימת מסכה - האיש קם למין, והגברת שואלת התנצלויות ותשומת לב. האם זה כל כך קשה?..

עבור גבירותי הוא איום הגאווה שלהם - הם יריבו איתם, זה אימה. לא עבור אף אחד לא סודי מה שהם יוצאים או ילך לעצמנו והמריבה תימשך. זכר עדיף לומר שיש בלתי נמנע דברים, אבל הוא ינסה לתקן לא לאפשר.

שלישית, ולא גברים לא היו סקס במשך זמן רב, יש לו זכות לנצל את המצב ולקבל ללא שם: WANDomic). ראוי לציין כי הגברת צריכה להיכנע.

התקשות סובייטיות וחוסר מידע צורע דעה לא מדויקת כי ליווי הוא משהו, עם חרפה, זה מה שיש לשתוק. רק לעתים נדירות שיש להם מידע כי שירותי ליווי בישראל אין לגמרי יחד עם זנות.

לא מספיק מי יודע את העובדה כי המחווה יהיה סוף סוף אומר שהיא אוהבת, אבל עדיין לא מוכן לשים. לכוון את תשומת הלב לעובדה כי בני הזוג יכולים, בסופו של דבר, לקבל פריקה, לבדוק את הרגשות שלך. במקום זאת, אתה יכול לדחות את המלחמה "קר".

לאחר סקס לאחר מריבה לא היה, בסופו של דבר, נחשב אב טיפוס ומדיעת פיוס, כי בהתחלה תהליך זה אומר כמה רגשות אחרים. האוהבים מאמינים, ייתכן כי איזה מעשה מיני יוכלו לדבוק באהבה ההרוסת, למרוח את הסדק או אפילו, למחוק את כל הזיכרונות מהזיכרון. ובכל זאת, יש תגובה כימית בטעות, באופן כללי, להסתמך רק בטלוויזיה, שאינם נמונים עבור הפעולות, לא להגדיר מחשבות. כנראה, אני רוצה, באופן כללי, לשמוע סאזל בלב, כך שהם גם חזרו, לא ויתרו, ולא, כדי לשים את זה בעדינות, הם נגררו למיטה, לא הצליחו לחשוב מחשבות מערימת המילים.

במקום שאתה רוצה לדעת איך להתנהג כראוי לאחר מריבה, ללכת רחוק יותר על ידי התייחסות! אנחנו יודעים על זה!

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. בהכרח, ראוי להזכיר את מה שאנחנו עובדים עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. תארו לעצמכם עובדה אחת שאני עוזרת לזוגות לפתור קשיים בחיי המין.

התעללות מין אחרי מריבה לא יכול להיות בדיוק. במוח מיוצרים, כפי שכולם יודעים, קשרים עצביים - וזה קורה די מהר. למעשה, 10-15 "פיוס מיטה חמה" יוביל לעובדה כי אתה כמעט לא יפסיק ליהנות מין, ולא לפני מוקדם יותר הם לא צפופים. כן כן, זה באמת מאה אחוז! ומוני זוכרת שגם לאחר פיוס נלהב, הבעיה עדיין נשארת, כמו רבים חושבים, לא פתור, המסקנה ההגיונית מוטלת: סקס לאחר מריבה הוא לא טוב. אני ממליץ ראשונה, בסופו של דבר, לגלות דברים ולסגור את השאלה, ולאחר מכן כבר להתחיל את הקרנה uteuch. אין ספק, ראוי להזכיר כי זה בדרך כלל שימושי יותר!

Просмотров: 86 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar