23:56
מוסקבה נתנה לי אגדה

מוקדם יותר, לא יכולתי אפילו לומר שאני לא יכול לחלום שאני יכול לעבור לחיות במוסקבה ולהרגיש מאוד בטוח. אני, כמו שכולם יודעים, בנות רבות בגילו, רצו כל הזמן על המשל שצארביץ 'יבוא על סוס שלג לבן, והוא נעשה, ייקח אותי לעולם הטוב ביותר. ואכן, בהחלט, מצאתי, כמו שאותנו אומרת כל הזמן, את החיים העליונים, אבל לא נתתי אותו לצריוביץ ', אבל היקף הפנאי. אזור הפנאי הוא הצעה יפה לכולם, כפי שאנשים רבים חושבים, נערות יפות וצעירות המבקשות את חייהם הטובים ביותר, רוצה לקבל הרבה צבעים בהירים ממנה, בלי להגביל את עצמם בכל דבר. גם אני לא יכולתי לחשוב שהחיים שלי יכולים להשתנות בשל שדה הפנאי, אבל זה היה כך. דירות דיסקרטיות בחיפה

הגעתי לאתר "עיסוי", שבו ולקרוא הודעות רבות, כי סוכנויות מודרניות מחפשות נערות צעירות שיהיו מוכנים להיכנע לתחום הפנאי בזמן הפנוי שלהם. המשרות הפנויות היו מאוד כפי שאנו מבטאים, הרבה, אז מהר הרים אפשרות מתאימה. כי אני מעריץ נוסע, כפי שאנו מדברים כל הזמן, את המכרים החדשים ביותר, החלטתי סוף סוף לחוות את כוחי בתחום הליווי. ליווי הוא ליווי החבר 'ה לאירועים שונים, מפגשים, מסיבות ואפילו מוסדות עסקיים שבהם אנשי עסקים מבקשים לפתור שאלות בסיסיות ולחתום חוזים. אני, כאישיות רב-צדדית, סקרן מאוד את ההצעה הזאת, ואני בחרתי בתחום הליווי.

איך, זה הפך, החיים שלי השתנו?

מופיעים, כפי שכולם אומרים, איך התחלתי לומר, אחד הגברות מאזור הפנאי, חיי השתנו, כפי שכולם יודעים, הוא ביסודו. יש לציין כי יש לי להכיר אנשים מרתקים מאוד, אשר בתורו, סיפקה לי, איך אנחנו מביעים, היכרויות שימושי. קיבלתי הנאה אמיתית מעבודה כאלה, אם כי קשה לקרוא לבידור הזה, כפי שכולם אמרו, עבודה. שילמתי על פגישות כאלה של מספר ימים בלבד בשבוע, ואני הרגשתי מובטחת. זה יהיה רע אם לא נציין כי לא היה לי צורך למצוא רווחים נוספים, אני וכך הכל היה.

מאז, אני יכול להישאר כמעט כל דבר לעצמי, למשל:

  • לחיות בבית שלך בבירה.
  • לרכוב על מכונית מפוארת.
  • לבוש בוטיקים יקרים.
  • חנית עם סלבריטאים.
  • להיות עצמאית כלכלית.
  • עבור אל סלונים.
  • אני דמיינתי במיוחד עבור עצמי איך להשיג, החיים מוסקבה. אני רוצה, בסופו של דבר, הוא ציין כי לבסוף, חלום הוא אף פעם לא מזיק, כי רק הודות לחלומות מתגשמים על ידי כל הרצונות. איך זה לא היה מוזר, אבל לא לפחד מפעילויות פנאי, כפי שאנחנו בדיוק כאן כל החלומות והרצונות מבוצעים. בנוסף לתחום של ליווי, נערות צעירות ויפות סוף סוף יוכלו לחוות את כוחם, כפי שכולם יודעים, של התמקדות שונים, אשר יהיה יותר מכל. עצמה אם אתה רוקד, אז הפנוי של הרקדן יהיה מתאים לך יותר עבור הצדדים שונים. ואולי אפילו לא צריך לדבר על חשיפה תקשורת וירטואלית של מודל אינטרנט, תקשורת משתמעת עם גברים מאובטחת במצב מקוון.

    אני שמח מאוד שאני, לשים את זה קצת, הצליח לצאת איך כולם אומר, את החיים הספסל האחרון, ובסופו של דבר, להיות נכון, כמו אנשים רבים חושבים, muscovite. הו איך החיים האלה רציתי תמיד תמיד, ועכשיו, חלומות מיושמים. זה לא סוד עבור כל אחד, לשים את זה בעדינות, להשתנות כי תוכלו להצליח, פשוט ללכת למטרה שלך ואת הרצונות שלך בהחלט מיושמת בשלב מסוים.

    Просмотров: 82 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar