13:49
ניסויים במיטה אשר צריכים לנסות

סיבות לחיפושים שונים. זה קורה כי הצד השלישי מופיע בחדר השינה. וזה רוטין. לפעמים היא באה ללא סיבה, זה ייראה פתאום. ואנשים מתחילים באופן פעיל להתנסות. עם זאת, למרבה הצער, למרבה הצער, ניסויים מיניים במקום הנאה להביא רק אכזבות עמוקות. מה צריך להימנע כדי למנוע תוצאות כאלה?

התוכן של המאמר

1 לטקס 2 תנוחות מורכבות 3 אקזוטי עם הפין 4 מחקר 5 באן במין פנטזיה ארוטית 6 באן במין - עומד עם להילחם בהם 7 מאיפה באים איסורים מִין? 8 איסורים להרוס יחסים 9 לכבות את האור ולתת דמיון עבודה 10 ניסוי ניסיוני - חשוב לסרב

כוונות, כמו תמיד, לכל אחד יש טוב. האינטרנט הוא השראה האוקיינוס. למי במהלך רכישות חפות מפשע בחנויות מקוונות מעולם לא נתקל תלבושות לטקס בסגנון של חתולים נקבה? מי לא פתור ליצור דרך חדשה של עצמם, ציור השראה ישירות מדפי הפרסום האמריקאי של המגזין "קוסמופוליטן"? מי לא משקף כיצד לשפר את חיי המין? הקורא של מאמר זה, כמובן, לא, אבל ביותר - כן. ויותר מפעם אחת ולא פעמיים

. יתר על כן, אנשים מיישמים אותו בפועל. עם הצלחה מגוונת. עם מבוכה שבורה. לרגשות חיוביים, כדאי להשתמש בהמלצות להלן.

לאטקסי

תלבושות לטקס לא עבור Newbies. הם צריכים גם להיות כפי שנבחרו ככל האפשר בגודל. כן זה לא סוג החומר שבו העור נושם. היא מזיעה בעוצמה ראויה מקרה טוב יותר. את זרם זרימת איפה רק הם יכולים. על החתך בין הירכיים. ל אוהבי משתין משהו יכול אפילו להיות אטרקטיבי לכל את שאר העולם - לא, כמובן.

היסטוריה עם סרבל לטקס - זוהי למצוא עבור מי יודע איך לבחור את הגודל של החנות המקוונת ו מוכן לצלילים ספציפיים למדי מלווה את החיכוך של הגוף על לטקס תחפושת.

תנועות מורכבות

אלמנטים מתוחכמים, בהשראת kamasouter או cosmo. קשה לנטוש ניסויי מין אם הוא קרא יותר או יותר כמו תיאור טכני:

"ביצוע עיסוי קל, לעטוף את רדיד של האשכים שלו ולעשות מדגם קל של צופרים ספינה. Bou, bu-u-y ... רטט, אשר, אז תיצור - להוביל אותו אושר שמימי. אם אתה רוצה שהוא יהיה שקוע העולם של תענוגות, להתחיל ללטף בנוסף, הכניסה הגב שלו ".

למען הבהירות הוסף כי כבר עוטף את האשכים אלומיניום לסכל לא סביר לגרום בחתך עם השותף הצפוי שמחה. לפי ביקורות, צחוק נראה מספיק במהירות בעת פרסום צלילים. על ביצוע התוכנית עד הסוף לפעמים לא יכול להיות אפילו דיבור. אהובים תפסו עוויתות וללאו. התכווצויות מצחוק. דוֹמֶה לילה בקושי יהיה מוצלח.

אקזוטי עם Penis3

הפין באקזוטית גִרְסָה. לשים על אננס על הפין עשוי להיות מטרידות? וכן, ולא. לפעמים זה הופך את הבעיה של קוטר של "חור" ב slicer אננס. ילדה מאושרת אם הוא קטן מדי. לפי ביקורות, עם זאת, מישהו מזל קצת פחות, קוטר התברר גם, טוב, לא נוח. אין צורך להסביר, למה הזיכרון של הלילה הזה ממלא את האדם עצב, לא?

כאשר הצליח לשכוח את זה, הוא מצא הדרכה וידאו ברשת שיכולה לעזור בבחירה פירות לפין, אבל מומלץ רק לאנשים עם עצבי פלדה. ניסויים זמניים יכולים להרתיע.

מחקר 4

במסגרת זו מחקר של אנשים שאל איזה ניסוי של אופי ארוטי קורא את החרטה הגדולה ביותר? כמה תשובות מופתעות מאוד, חלקם בכלל לא. נראה זיכרונות של מין לאחר אלכוהול, סמים, כמו גם בהשתתפות אזיקים וגאדג 'טים שוט. כמה משתתפים אמרו כי קטלני ההחלטה היתה ההזמנה לחדר השינה של צדדים שלישיים ומין "בחברה" עם מִישֶׁהוּ.

מה הם הכי כואב נשים? הכי שנוי במחלוקת היה סקס אנאלי, יחסי מין עם אורחים נוספים או במקומות ציבוריים (כי לא נוח).

באן במין פנטזיה ארוטית

לבלות ניסויים מין, פסיכולוגים ממליצים לדבר בכנות עם השותף על הפנטזיות שלהם ארוטי פארקה. לעתים קרובות אנשים לא במיטה של ​​כמה דברים כי במעמקי הנשמה רוצה. עם זאת, לחצות את הגבולות ולא לפחד הניסוי במין. עם זאת, פנטזיות ארוטיות יש ליישם בזהירות.

ליישם את החלומות שלך בישראל קל, אם אתה מודל מענג מרוסיה. אם לעבוד בישראל מותר בפנאי. בנות של מראה מודל יוצעו לבנות קריירה בליווי. עבור "תאריכים" עם גבר מישראל אפשר לקבל מ -5,000 יורו.

זכור כי כל זה חייב גם להתאים את הרצונות של שותף או שותף.

לפעמים כאשר השותף מלטף אותם, סצינה רבים דמיינו חדה יותר. אבל הם מפחדים ארוטי שלהם פנטזיה, פחד לגלם אותם. למה? כי אתה יכול לדחוף שותף אשר ישקול את זה גדולת כי זה מתבייש כי מה מפריע למשהו. אלה הם איסורים.

לאין לא עם שום דבר אינו קשור, לא רק קל יותר לסמוך. כאשר אדם יש יחסי מין עם מישהו שאיתו לא יפגוש עוד, קל יותר להזיז את הגבולות. משמעות הדבר היא שלפעמים אנשים מסרבים ארוטי ניסויים לא בגלל שהם עצמם יש משהו כזעם. הם פחד שמה שהם יעשו הוא נחשב לא מוסרי ולא נורמלי. הם תגובות מפחד. סגירת העיניים לניסויים נועזים, אכפת להם "אבטחה" - להגן על עצמך מפני כשלים ופתיחות מוחלטת. הם מודאגים גם על התגובה של השותף ומה אם כולם מאפשרים לעצמם, יהיו להם עד "הפקרות" שלו.

באן במין - עומד עם להילחם __8212

קל יותר להתגבר על איסורים בעילום שם, ברמה הרגשית אין שום דבר משמעותי. פתרון זה נבחר לעתים קרובות יותר לגבר. אבל זה לא התנהגות מבוגרת. בוגרת תהיה עבודה בתוך היחסים, עם בן זוג, שבו הם אוהבים ועםו הם מחייבים משהו.

במקרה של נשים, השימוש "וילונות". זה בדרך כלל אלכוהול: תחת השפעתו, הם מאפשרים לעצמם "פריחה", ולמחרת הם מסבירים כי הם שתו יותר מדי. הווילון יכול לשמש גם תשוקה מוצקה זכר לצורך יישום הצורך המיני. הם עוברים באחריות אחרת "מותר". https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%9e%d7%a8%d7%9b%d7%96/

מסרבת בכל פתרונות בחדר השינה, השותפים סוגרים את עיניהם לחלק מהאישיות של זה חבר. אחרי הכל, אהבה פיזית היא צורך טבעי, ביטוי של מיניות, את הביטוי של הקרבה ואת שביעות הרצון הדרושה. זה עצוב כאשר איסורים נאלץ לדכא את המזג הטבעי ואת התיאבון במין. רע כאשר משהו שיכול להיות מקור של שמחה הופך למשהו מכוער, מלווה בתחושה של אשמה ומשעמם.

מאיפה באים איסורים מִין?6

שורשים לעזוב מאוד עמוק - ממש עד גיל הילדות. אם ההורים רואים מין משהו רע וחטא, אין זה סביר שהילד יגדל לאדם ללא דעות קדומות. במשפחות כאלה על יחסי מין לא מדברים בכלל, תופסים אותו כמשהו אסור. כאשר ילד מתחיל להיות מעוניין במין השני, זה בבירור מלחיץ לו. אבל לא בהכרח אדם עם forns חייב לקבל מידע ברור כי סקס הוא רע.

מספיק שההורים לא יסתיימו זה את זה בחיבוק, לממש את רגישותם. הילד עצמו גם נותן קשרים חושניים קטנים: לא לשחק איתו כיף, הדורש קשר גופני קרוב. ילד של עד כ 7 שנים סבור כי ההורים יודעים הכל, סופגים מודלים אלה כמו ספוג. וגדל לאדם שיש לו גבולות בתחום המין, הממוקם כל כך קרוב וצר, אשר להגביל אותו. אבל ראש למעלה.

כי, למרות שהגבולות הפנימיים יכולים להיות נוקשים, והצומת שלהם קשה וכואב, הם יכולים להשתנות. וזה תפקיד גדול משחק ניסויים מין.

באנס להרוס יחסים 7

סיבה אחרת אשר שווה שבירת אסור - סקס טוב יוצר יחס טוב. סקס - זה כדור, לפיו, כנראה, רק ניתן לראות כי יש משהו בין שותפים זה לא קורה. כאשר המשבר הוא overtaken, הכל רע, הרעיון הטוב ביותר יעשה משהו שלא נעשה קודם. אז לייעץ להתנהג פסיכולוגים. וכאלה כדור יכול להיות סקס.

ללא קשר למשבר, אם השותף שואף ניסויים בחדר השינה ובמקביל לאהוב תגובה, שווה לתת טוב לטירוף קטן. טוב יותר לנסות דברים חדשים, לדעת מדוע יש צורך לסרב להם, במקום לסרב עִקָרוֹן.

ב המצאה ניסויים לעתים קרובות מסייעת לחיים. לדוגמה, לאחר רגשות בהירים, אירועים, שבמהלכם שני השותפים השקיעו זמן, הם חוזרים הביתה, ו קורה ביניהם סקס פראי. ואז הצד עם גבולות קשוחים עצמה תוהה כמה היא מנוסה הנאה.

זוהי דרך נפלאה לדחוף את הגבולות, בתנאי, עם זאת, כי השותפים לא יעמוד למחרת בבוקר ולא יעמיד פנים ששום דבר לא היה הערב. במיוחד אצל נשים במצב כזה יש נטייה, כמו ילדים קטנים, כדי להסתיר את הראש מתחת לשמיכה ולהעמיד פנים שהם לא. מתבייש בפני עצמו ולפני השותף. מה לעשות? הטוב ביותר לתת שותף לקרוא טקסט זה. כי זה צריך עכשיו לדאוג השותף החליש את הגבולות ופתח ניסויים.

אדם חכם תיצור מצב חדש כזה. הוא חייב להיות חם מאוד תגובה. חייב ליצור אירוע עבור זה (כמובן, לא מיד במהלך ארוחת הבוקר). אדם צריך לבלות יותר זמן על ליטוף כאשר ניסויים מתוכננים. לפחות, צריך לנסות להביא את האישה למצב כזה, כך שהיא עצמה הרגישה שהוא רוצה ללכת לאיבוד בהנאות חושיות.

לכבות את האור ולתת עבודה דמיון 8

כֶּנֶס הניסוי, אתה צריך לכלול את הפנטזיות הארוטיות שלך. זה מורשה קל יותר להגיע לאורגזמה אם הם חולקים. זה יהיה נחמד להעביר לחדר השינה, מה מושך איש בפנטזיות. ראשית, עדיף לבחור הכי מזיק אפשרויות.

זה גם שווה משא ומתן, כי לאחר השותפים לשחק במיטה תחת הכתבה של יד אחת, ובאחד - תחת השליטה של ​​השני. אתה יכול לנסות סקס ניסויים לאחר צפייה בסרט. דברים כאלה מרגשים את הדמיון. ובכן גם לעשות עיסוי. המוח והגוף מחובר, עיסוי גוף הרפיה גם מרגיע ונראה. זה שווה שבירת דפוסים, אם כבר מדברים על סקס עם בת זוג. הכי נוח לשתף כאשר שותפים לשכב במיטה, ליד, ו מרגיש בטוח. כאשר הוא כהה ולא גלוי זה לזה. כמה דברים קל יותר לומר מתי לא להסתכל לתוך העיניים.

ניסויים ניסיוניים - חשוב לסרבן_8212

לפני שנתחיל ניסוי, יש צורך לטפל דבר אחד חשוב מאוד: לקבוע מראש כי בהרגשה הקלה ביותר של טינה ניתנת ו מופרעת משחק. זה עלול לקרות כי אחד השותפים, אם כי בתחילה מסכים, מיד לפני או בתהליך, לשנות את דעתך. וזה גם נורמלי! בת זוג חייב לכבד זאת. אולי בעתיד, הצד הפסיק ירגיש כמו בטוח ויהיה פתוח יותר עבור ניסיונות נוספים.

אם במהלך הכיף היא זז ומחאה, אבל השותף לא יבחין ויימשך, היא מאבד לו ביטחון. היא יכולה גם לאבד רצון לקיים יחסי מין לו, לפעמים אפילו לבנות מערכות יחסים בכלל. לכן, אוהבי צריך להיות מאוד קשוב לתגובה של הצד השני.

נשים לעתים קרובות חושבים: "אם אמרתי" כן ", אני צריך לעבור את זה". טעות! אף אחד שום דבר לא צריך! ואם זה הולך כך, למחרת ירגיש עצמו נורא. אבל זה יכול לקרות ולכן זה היה נחמד פיזית, זה היה מגניב הרבה, כיף, אבל למחרת זה עדיין מרגיש גרוע. במקרה זה, זה יהיה טוב לחפש עזרה מפסיכולוג. אולי זה מתברר להיות כי יש חובה פנימית שאוסר על ניסויים במיטה.

אדם מחובר נמצא בעמדה הגרועה ביותר מאשר אישה דחוסה. ממנו החברה דורשת, כך שהוא היה כובש מיני. עבור מישהו ביישן זה הופך להיות מכשול קשה. בחורה נועזת תעזור לעסקה כזאת עם הבעיה. עם זאת, בזהירות! אם לאדם יש איסורים רבים, ועל ידי כתפיו תקופה ארוכה ללא מערכת יחסים קבועה, היא יכולה להפחיד גם אישה נלהבת. זה חייב להיות בעדינות לעודד להתנסות, למשל, בלחישה במיטה באוזן.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכותרפיסטית. אני עובד עבור סקסולוג במשך יותר מ -10 שנים. לעזור לזוגות לפתור בעיות בחיי המין.

במיטה בין שני אנשים אוהבים, אנשים לא צריכים להיות כל איסורים.

תמיכה של גברים מאובטחים - פעילויות מורכבות מבחינה פסיכולוגית. ישראל עשירה אינה משמשת בפומבי להפגין נשים וילדים. נעים יותר להזמין eSquiten, זה ידגיש את המותג יעשה חברה נעימה.

הבנות מורכבות על הדמויות שלהם, בחורים - בערך בגודל של חבר ... למה? על מה שנשלל במודע הנאה וחושב על כל שטויות? על מנת להשיג מין מושלם, לא רק ניסויים במיטה חשובים. קודם כל, אתה צריך לעבוד על הצד הפסיכולוגי של הבעיה. אמון בשותק, בחירות, נכונות לחשוף את המיניות שלך - זהו הכישורים הבסיסיים שיש לנו נוכחים בכל מי שרוצה ליהנות ממין. לשנות את ההתקנות הנפשיות שלך קשה, אבל התוצאה שווה!

Просмотров: 2724 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar