14:05
שאלות נפוצות: אוננות בעניינים ותשובות

עבור עשרות שנים רבות, נושא אוננות נחשב טאבו, אנשים האמינו כי הוא תורם לפיתוח של עיוורון, עייפות, מחלות מין, החמרה את המצב הכללי.

התקשות רוסית וחוסר פגיעה של מידע זרעה שיפוט מוטעה כי ליווי הוא בהכרח משהו, עם בושה, כך שהעובדה צריכה לשתוק. רק כמה יחידות מבינות כי ליווי השירות בישראל אין שום קשר לזנות.

הוא האמין כי זה מזיק מאוד לבריאות ואפילו מסוכן. למרבה המזל, בשנים האחרונות החלו הרעיונות האלה להשתנות.

התוכן של המאמר

1 למעלה 11 שאלות ותשובות על אוננות

כיום, המחקר מראה לנו כי אוננות קבועה יש יתרונות רבים, כולל שיפור כניסות מיניות, שיפור אורגזמות וביטחון עצמי. בשל איסורים רב שנתיים ופרשנות לא נכונה, אנשים לא מבינים את הנושא הזה, וחלקם לא רוצים ויודעים. עם זאת, לא משנה אם אוננות יש מקום בחיים שלך או לא, שאלות על כמה רגעים חריפים עדיין מטרידים אותך. לדבר עליהם בפירוט במאמר. נערות ליווי באילת

למעלה 11 שאלות ותשובות על אוננות-11

כמה פעמים אנשים אונסטים?

זה לא הגיוני להסתיר כי אנשים משני המינים נהנים אוננות. מחקרים מראים כי כ 5-6% של בנות באופן קבוע אוננות 4-5 פעמים בשבוע, בעוד אותו דבר נעשה על ידי 20% של גברים. גיל באותו זמן לא משחק תפקיד גדול.

כל האנשים אונסטים בדרכים שונות. עם זאת, האפשרות הקלאסית כוללת ליטוף ושפשוף או גירוי של אזור אינטימי.

לא רק תחום איברי המין הוא אזור הגירוי. חזה, פני השטח הפנימי של הירכיים, חור אנאלי, רגליים - כל האזורים הארוגניים האלה מתאימים להתחממות עיסוי. ליטפים אינם מוגבלים גם לאצבעות אחת. כי יש ויברטורים, foolimitators, כדורי הנרתיק וטבעות זיקפה. חשוב להבין שזה מביא הנאה אמיתית, ולהמשיך לחקור את הגוף שלך.

הוא אוננות סולו נורמלית?

התשובה היא כן, ורק כן! בנוסף הנאה, אדם מקבל מושג על המיניות שלו ואת העדפות סקס. זוהי דרך מצוינת באמת להבין את הפיזיולוגיה שלך, להרגיש תענוג פיזית ורגשית. אחרי הכל, כפי שאתה יודע, אורגזמות יש השפעה מועילה על שריר, עצבני ומערכות דם. הנאה סקסית מפחית מתח, לחץ, מנרמל את העבודה של הלב, את העבודה של בלוטות איברי המין.

הוא אוננות ביחסים מזיקים?

אוננות בצמד - זה עיסוק גדול, בריא מרגש. מין משותף אוננות לבד לא צריך להיחשב משהו בלעדי הדדית. להיפך, הם יכולים להיות מעשים מיניים משלימים.

ניסיון אוננות ללא שותף היא הדרך הטובה ביותר ללמוד יותר על הגוף שלך. מחקרים מראים כי כל האנשים אשר אונסטים באופן קבוע מסוגלים בקלות לזהות את הצרכים המיניים שלהם. היא גם עוזרת להבין מה בדיוק מביא הנאה במין. זה משמש אפשרות win-win עבור שני השותפים.

הוא אוננות בגידה?

אוננות היא גירוי מיני של איברי המין על מנת להשיג אורגזמה. עם זאת, חלקם מרגישים לא ברור אחרי זה, ואפילו אשמים. עם זאת, הכל לא כל כך רע. אחרי הכל, נשים רבות להשיג אורגזמה דורשים גירוי ישיר של הדגדגן. אם במין עם בן זוג, אישה לא מקבלת מספיק תענוג, ואז אוננות היא מעגל ההצלה היחיד במצב המצוקד. אז זה שווה את זה בגלל זה עצמך להאשים את עצמך? נערות ליווי באילת

האם ניתן לאונן במהלך הווסת?

יש בנות הטוענות להרגיש נרגשת במיוחד במהלך הווסת. אם זה נכון, אז אוננות לא להביא שום נזק במהלך הווסת. יתר על כן, זה יכול להיות שימושי עבור חלק. עם זאת, כדאי לזכור כי הדם הווסת הוא מדיום חיובי עבור חיידקים הרבייה. לכן, הכנה קפדנית ותאימות אמצעים היגייניים נדרשים.

האם זה אפשרי נגוע STD במהלך אוננות?

לא ייחודי. הכלל היחיד שראוי לזכור הוא לנקות צעצועים לפני סקס ומקלחת, לפני ואחרי אוננות.

האם אוננות אומר שהנערה כבר לא בתולה?

התשובה לשאלה זו תלויה איך אנשים בעולם מסתכלים על הרעיון של "בתולה". מנקודת מבט אנטומית, הנערה בתולה אינה ניזוקה על ידי הטהור, חופפת את הכניסה לנרתיק, במוסרית - הרוחני. אבל אם אתה מסתכל על כל דבר מאידך גיסא - אוננות לא תמיד אומר חודר פעולה מינית. חלק מהבנות מעדיפות באופן בלעדי כדי לעורר את הדגדגן וללטף את שפתיים הנבט, פי הטבעת. נערות ליווי באילת

יכול אוננות להוביל לאובדן הרגישות של הנרתיק?

כשלעצמו, אוננות אינה משפיעה על מידת הרגישות של הנרתיק או הדגדגן. השימוש בוויברטורים, כדורי הנרתיק ופשוט אוננות להיפך מגרה אטרקציה מינית ומחריף חושניות במהלך יחסי מין.

כמה בנות מציינות כי לאחר ויברטורים זה קשה יותר להגיע לשיא הנאה, אבל זה תופעה זמנית. עירור איטי הוא בכלל לא סיבה לנטוש ויברטורים או להמשיך באופן בלעדי על מכשירים חשמליים.

מה לעשות אם אוננות לא להוביל אורגזמה?

חוסר אורגזמה לאחר אוננות לא אומר שאדם יש כמה חריגות בפיזיולוגיה.

הצעות ליווי בישראל מושלמות. לעתים קרובות, הקונים הם צעירים משגשגים שרוצים להופיע באופן חיובי על הנוף בחופשה, הליכה ישירות בהישג יד עם בחורה יפה. זה להרוויח מספיק די, ולאחר מכן כדי לגמרי ומלא לספק את האובייקטים הדרושים.

משמעות הדבר היא רק את העובדה כי עד מחקר מלא על הגוף שלה דורש קצת יותר זמן. Sexologists מציעים במקרה של חוסר אורגזמה כדי להכיר תחילה עם תוכן סולו וידאו ארוטי, כמו גם ללמוד על ההיבטים של הפיזיולוגיה. כמו שאומרים - הכל מגיע עם ניסיון.

כמה פעמים אנשים חייבים לאוננות?

התדירות האופטימלית של אוננות תלויה אך ורק מתאבנים מיניים. עבור מישהו אופטימלי משחק חד פעמי, ומישהו מתאים שעות רבות של מרתון. סקסולוגים טוענים כי מבחינה טכנית אתה יכול להיות תלוי מבחינה מינית אוננות, או להתרגל כך אוננות היא הרגל יומי.

מה הם היתרונות של אוננות?

בנוסף לאורגזמה, אוננות יש השפעה חיובית על כל הגוף. אוננות מקטינה את הלחץ, משפרת את השינה, מסייעת להתמודד עם בעיות מיניות, תורמת לחיזוק השרירים של תחתית האגן ופי הטבעת, משפר את זרימת הדם של אברי האגן. אז, אם יש רצון, ואז לאונן את עצמך על בריאות!

ישנם מיתוסים רבים סביב נושא אוננות, אשר התעוררה באדמת הבורות והפחד מאנשים הנוגעים על הבריאות והמיניות של אדם. אוננות היא לא כל כך רע. אתה צריך להתמכר לעצמך, ולהגיע אורגזמה. לכן, אתה לא צריך להיות דדיוף ולהישאר על דעות קדומות בלתי סבירות.

Просмотров: 81 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar