12:38
סקס של נישואין: אגדות, נכון, או שכולם הוא בעצם

סקס הוא רגע בסיסי של יחסי מין. הוא משחק, כפי שכולם יודעים, תפקיד חשוב בפיתוח ותחזוקה של הרמוניה של משרד סנטרה, מתאר את אווירת המשפחה, מסדיר את הבריאות הגופנית של אדם. אבל תופעה כזו כמו "סקס של סקס חתונה" יהיה overgrow אגדות הופך את האובייקט של ספקולציות אינספור, תנודות ואפילו ללעוג. הכי הרבה, כמו אנשים רבים חושבים, המין של נישואין הנישואין במידה ניכרת, באופן כללי, שינויים בתקופות שונות של נישואין כתוצאה מסיבות שונות.

התוכן של המאמר

מיתוס 1: אחרי נישואין של סקס, בכלל, מת 2 מיתוס 2: בן זוג מגניב ובן זוג עצלן בן זוג מגניב 4 בן זוג עצלן 5 מיתוס 3: סקס להרוג ילדים וחיים 6 נכון 1: 1 נישואין בלילה - בדיוני 7 נכון, כפי שאנו מבטאים, 2: טבעו של בני הזוג 8 אמת 3: משבר משפחתי 9 משבר של השנה הראשונה 10 משבר של השנה השלישית 11 משבר 7 - 10 שנים 12 משבר 20 - 25 שנים 13 איך, בסופו של דבר, לחסוך סקס ניקוד

מיתוס 1: אזהרה סקס למות

שיפוט נפוץ מאוד של הצאופים, במילים אחרות, אלה שפחד לפחד לבסוף לקשור את עצמם כפי שאנו מביעים, אגרות החוב הנישואין. ייתכן גם כי המין באמת משפיע על היחסים. איך לא לסובב, אבל אם זוג הוא לא הכל בצורה חלקה, אז המין באופן שווה מאבד את חגיגיה. כולם יודעים שכל הדברים מתפתחים באופן מלא עבור עצמם. היי, בלונדינית יפה "," וואו, איזה אכזרי ", גירושין או חיים על פי העיקרון, כפי שכל אחד מאיתנו אומר".

מטבע הדברים, האפשרות המתוארת מוגזמת מאוד, ואף אחד, כדי לשים את זה בעדינות, לא כולל, ורוב הדוגמה, יכול להוביל הרבה דוגמאות של חיים ארוכים ומאושרים בנאמנות של הנשמה והגוף, אבל אם כולם פותחים את זה דלת חדר השינה שלהם כדי להביא דברים? לא, באופן טבעי! על פני השטח רק מה שהם רוצים להראות, ולא כל מיידית. 

למעשה, רק בני הזוג מואשים במותו של מין, ולא את הטבע או על שורה של אירועים. זה יהיה רע אם לא נציין את העובדה כי המיתוס של מותו של סקס להרוס. למה זה קורה? הכל פשוט מאוד: הרגל. ואפילו לא צריך לדבר על העובדה כי בעוד הזוג הוא רק, בסופו של דבר, פותח אחד את השני, הם כל דבר סקרן. אילוצים, מבוכה, איסורים למעשה לא משנה איך. שים לב כי לא מספיק מי שומר בתולנות לנישואין. זה אפשרי כי כי הכונן ואת הייחודיות של הפגישות הם רק מחומם על ידי תשוקה מתחת לשמיכה. 

כאשר אנשים לשים את החתימות שלהם במעשה האזרחי, סקס הופך, קוק הוקמה, E לגיטימי מתחיל לפרוח עם מצוף. מצוין, אם זוג לא עמוס עם "puch" ו במשך כמה שנים זה יכול לחיות כך לדבר. ואז הכל פשוט מאוד: וגם ישן, וגם נושך לשום דבר. אתה יכול להתנסות, לסדר ערבים נושאיים, לשחק משחקים ארוטיים שונים. אבל התקופה ידועה במשך זמן רב, כאשר הכל נשפט, החידוש נעלם, ואנשים יתגברו על חבורה של בעיות אחרות: חברתית ומשפטית. אז קורה אז, מה כל כך מפחד: התמכרות.

מיתוס 2: בן זוג מגניב ו spouse2

המשל האהוב של נשים לא תקנות ונשות קפריזיות. הנה רק בולטות על פני השטח. ואת היינות של הכל הוא רק פסיכולוגיה, רק טבע, רק מזג. יש לציין כי רק כל זה לא בנפרד, אבל כלי אחד. לכן, לבסוף, כדי להפריד את "דגנים מן הלבנה" הוא לעתים קרובות קשה, אבל אתה יכול לנסות לבהירות.

מגניב סוף סוף spouse3

קור, לשים את זה בעדינות, בני הזוג לא מתעוררים על מקום שטוח לא סוף סוף משהו נורא. לעתים קרובות הגדרה זו מתמודדת עם בן הזוג. אני באמת רוצה להדגיש מה.

קורא אמיתי, במיוחד פריגוש, זה מצב פתולוגי, אשר לבסוף מבקש התערבות דוקטורט. למעשה, לא מספיק מי הוא מודע לכל הפחת של המצב, ולמה זה לא ממהר ליצור קשר עם התמחויות, מעדיף גירושין. למרבה המזל, אנשים הפכו ליקר ביותר בשאלה זו ומבקשים לבסוף לפתור את עבודתם של פריגות לחיות בחיים האמיתיים. אף אחד לא סוד שאנחנו מדברים על איך אנחנו מביעים המציא הצטננות.

העניין הוא שהסטריאוטיפים של הנשים לגבי התנהגותם של גברים הם סטטיים לחלוטין. איך קרה כל דבר לפני הנישואין? האיש היה יוזם המין ב -90% מהתאריכים. פרחים, Mi-Mi, Musi Pusi, לבוא חיבוקים. ואכן, OP-PA שכנע! וכך בכל פעם. הגדרה זו קבועה במוחו של הגברת. וכאן הוא מועבר איך אנחנו כל הזמן מדברים, חיי נישואין. זה הולך טוב, הגברת ממשיכה לצפות ליוזמה מהאישה.

אבל הבעל הוא איך זה מחכה לאחור, שהוא הוגן לחלוטין. הוא כבר תפס חברה, היא, כמו אנשים רבים להביע, בן זוג לגיטימי, כי הכל בחצי! הוא גם רוצה שהיא עשתה את הצעד הראשון. כן, יש נשים שחוכמות, כמו רבים באים לידי ביטוי, מכסה את אשתו על המיטה ומסדרים לו רודיאו, אבל ברוב הדברים העצמיים האלה לרכוש את מעמדם של עידוד לכל דבר אינם תכופים בחיים אינטימיים. אז מתברר כי בן הזוג עושה את המסקנות הם לא לגמרי, כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר, את הזכות.

Spouse 4

הגדרה זו היא מחוברת עם הפסקה הראשונה. למעשה, בה, הכל מתואר בו וזה אפשרי לא לחזור.

ארוחת ערב הנחה - הוא עייף בעבודה יותר מאשר בן זוג. כולם יודעים מה יכול, באופן טבעי, מתגלגל, אבל כפי שהיה, בן הזוג יש כרטיס טראמפ: חיים וילדים. אז שניהם: אחד ב Penuyar, אחרים כפי שזה יהיה מצפה עיסוי, אבל עם כל זה ספינים זה לזה וכועסים. ואז, האישה תספר לחברותיו שהבן הזוג הסתכל בהחלט: הוא נכנס, הוא הביט סביבו, העגל הציץ והלך לישון. תארו לעצמכם עובדה אחת כי נדיר לה כי הוא ציפה איך רובנו התרגלו לדבר, פעולות מכריעות מן האהוב וגם רצו להירגע, ולא להגיע אל "מכונת המין".

מיתוס 3: סקס להרוג ילדים חיים 5

לא משולל את הבסיס, אבל כל יותר, מוגזם מאוד.

בני זוג הריון לעתים קרובות זז סקס על התוכנית השנייה.

שירות ליווי בישראל משולם באופן מושלם. לעתים קרובות, הלקוחות הם צעירים משגשגים אשר מתכוונים להיראות חיוביים בפגישה, הליכה מתחת לטפל עם ילדה מרהיבה. הרווחים הזו די די, על מנת לכסות לחלוטין את האובייקטים הדרושים.

זה עשוי להיות מחסום נפש משני הצדדים, ויש להם התוויות נגד רפואי. לא לכל אחד לא סוד הוא שיש פתרון. יש צורך להחליף את המין האמיתי העמוק ביותר ליטוף ולפתור את הדרך כאמצעי חיבה אוראלית.

ובכן, גלגול את בן הזוג ב Chupa Chups. מה זה כזה? זכר רק שמח. ובכן, זה אף פעם לא מגיע מציצה. כאילו זה לא היה מוזר, אבל בתוספת יש רק אחד: האיש מרוצה, הגברת בכל פעם שהוא הופך להיות מקצועי יותר, במיוחד אם הוא לא חייב מיומנויות סופר, צעד של בגידה "על הריון" הוא פשוט להתגבר על הקלות.

לידה של ילדים משחק תפקיד עצום במין הנישואין. הוא נעשה עישון, מהיר, טרי. וזה פשוט הכרחי כדי לשרוד. כן, התינוק כפוף את בני הזוג על ידי הכללים שלו. כולם מוכרים: רק רגוע, כמו חריקה נשמעת, הופך לבכות תובענית. כמה באגים כאלה, ואת הקמת כבר איבד בחוזקה. ובכן, וכמה יכול, באופן כללי, להגיע ללא הועיל? אז זה נהיה מנומק עם חבר זכר. ואיך זה מאוחר יותר לא Cherekayi, הוא נעלב. וימין מאחורי חבר פסיכוזן בן הזוג שלו, הסתובב אל הקיר ונרדם לא מרוצה.

בן הזוג נשאר לבדו עם היורש. וכך במשך כל השנה. אנשים מעטים יודעים מה אפשר לעשות משהו? פחית! ילדים עדיין ישנים. כולם יודעים באותו יום. בְּתוֹקֶף. הכל יודע כי בני זוג אתה רק צריך להעביר משמרות לילה ביום משקל. זה לא סוד עבור אף אחד, אוזניות למטבח של שעת חלומות להורים. נלחם בעצמך עובדה אחת, ואם יש גם סבתא בקרבת מקום, אז היא יכולה לגמרי ללכת על טיילת עם טיולון. חשוב רק איך להבין כי המורכבות בצורה של היורש עובר כי הכל יחזור למעגלים.

החיים מתעניינים יותר לילד. האמרה "סירת האהבה התרסק על החיים" יש בסיס מוצק. למה החיים הורגים סקס על ידי התחתונות? הכל פשוט מאוד. זה יהיה רע אם לא נחגוג מה הזמן בחינם, הם פשוט יכולים לעשות כל מה שספיק. זה יהיה רע אם לא נציין כי אבות יבטיחים את צלחת המרק יסיר את ברדק. כולם יודעים שאם בני הזוג לחיות יחד, הם יכולים פשוט לתת סדר גודל של גודל בבית ופשוט להגביל את סדר פיצה. אבל הכל משתנה כאשר, סוף סוף, הנישואין הם. באחריות. תארו לעצמכם עובדה אחת שעובדת, צרות משפחתיות, ילדים.

כל זה משנה את דרך החיים רשלנית, אבל שונה לחלוטין. הצרה היא מאוד מאוד: בתחילת אחר הצהריים ללכת לעבודה, אבל זה אומר שאתה צריך לישון. על כמה סקס בלילה שיחה. אם יקרה, איך אנשים משמשים להביע, רגשות מיוחדים ו"קודקאסק "לא. כי רוב בני הזוג נעים באופן שווה ממין כזה וכן כדי לדבר עם סוף השבוע.

סופי שבוע, בתורו, מלא טרחה תוצרת בית: ניקוי, בישול, שיעורים עם ילדים. הקצב של "סנאי בהגה" הוא מואץ, וכאן סקס הופך כל ניסיון: בהתחלה 3 פעמים בשבוע, אז פעם, מאוחר יותר מדי חודש. זה אפשרי כי בני הזוג מתרגלים למשטר זה הוא בלתי צפוי לחלוטין. יש צורך לומר כי זו השגיאה כי תופעה זו רק מובילה להידרדרות של מערכות יחסים. ושם לפני הגירושין.

עם אגדות הכל ברור. מסקנות כדי להקל על קל. אפילו קשה יותר להתמודד עם איך אנשים משמשים להביע. יש לציין כי היא להתאבל, ובסופו של דבר, יש השפעה גדולה.

אמיתי 1: 1 נישואין לילה - בדיוני 6

אז יש למגרין. אתה לא יכול לצמצם במשך זמן רב באישורים. די לזכור יום הנישואין. הוא צבוע לאורך דקות. כמובן, כולנו יודעים היטב מה הפצע, חיובים, מעבר של משרד הרישום, טיול ברכב, צילום וצילומי וידאו, מסעדה, סוף ערב. מה הם מסוגלים, באופן כללי, הזוג הצעיר של יום כזה רווי? למיטה לנסות וליפול לישון.

מצוין, אם בן זוג חדש הוא הולם. שים לב, אבל אם עברתי? ולעתים קרובות הכל קורה. זה אפשרי כי או אפשרות אחרת: שדה התעופה המטוס בטיול חתונה. כפי שלא היה מוזר, אבל כן, זרבובית שמחה בשמים יעבוד! אז האגדה על הלילה הראשון הנישואין היא רק "המקרים כבר זמן רב הימים האחרונים, הקדשה של העת העתיקה של העמוק". אם משהו יוצא, אז "מהר" או "אתה, כדי לשים את זה קצת, לעזאזל - לא להיות!-. הדבר המושלם הוא לא לטפס אחד לשני, אבל רגוע רגוע.

נכון 2: Chariter של Chariter7

זהו החוף של זוגות עכשוויים. כדי למגרין, לבסוף שייך זה לא רציני, אשר נותן פירות רעים שלהם. איך זה נראה? אחד hypersexual, השני הנמדד ביותר. אחד אתה צריך שלוש פעמים ביום, יתר על כן, המעתה יתקיים, לפעמים בתוך שבוע, כמו שור על הפטל. הבעיה היא כל אשר לפני הנישואין, דברים אינטימיים הם lubricated למדי, ופשוט מודעים לאופי של השותף אינו מנוהל במלואו.

אמת עולה רק בנישואין, וזה לא הולך. למגרין, אין פתרון לקושי זה. במדויק, לא, יש: גירושין. לא רק עומד לייסר אחד את השני. רע שניהם. מנסה, להיות, להחליק זווית זו של החיים אינטימיים, שלום לצבירת שליליות, גירוי ואפילו שנאה. אם הצמד לא קיבל את היורש בשנה הראשונה של החיים, אז הכל כמו הרבה מאיתנו כל הזמן אומר הרבה יותר קל. לכן, בסופו של דבר, אין צורך לטחון זאת. קל יותר לבוא, באופן כללי, לפזר, מאוחר יותר מרפרף ידיד עצב.

לפתור שאלה זו נדרשת בשלב היכרויות. כאשר זוג רק מתקרב, אתה לא צריך לתאר את עצמי סוס או מכשפה נלהבת. עדיף להיות כנים כאשר שיחה על העדפות יוכרז על הדמות שלה.

נכון 3: משפחה משבר 8

בנושא המשבר, כפי שרובנו התרגלו לדבר, הקשר המשפחתי נכתב מאוד. לשים לב לעובדה כי פסיכולוגים הקצו תקופות של צומת הנישואין, סיכוני נישואין Cogdo, החלו להתפרק. זה לא סוד לכל מי שהמשבר הוא רגיש למין. מיתון סקסי סוף סוף עולה בקנה אחד עם תקופות אלה, אבל כל הזמן סוף סוף, זה איך להתבטא, תנאי מוקדם. כמובן, כולנו יודעים היטב כי תקופות של סיכון overestimated הם קצת.

משבר השנה הראשונה

סקס ניקוד הנישואין בשנה הראשונה של החיים ביותר הפנימי מאשר קודם. אבל על הרקע, כפי שהיה, סקס יפה, דברים, בכלל, יכול לפצח. תארו לעצמכם עובדה אחת על מה שקורה בגלל הצמד. בתאריכים, כולם לא רע: והכוכב מן השמים מקבל, ואת הברווז בבייג'ינג אפוי. מישהו קטן יודע שרק בשילוב עם לא קורות, כפי שהיינו מדברים, שיחה כנה, ישר, פסיכולוגים homegrown. כמו חותמת מתעוררת בדרכון, דברים משתנים.

הגברת, משחקת את תפקידו של מארחת-סופר, מסדרת את בן / בת הזוג של החיים, קוק אנשים רבים חושבים, צריפים צבאיים: גרביים בגושים, נעלי התעמלות של מוות, סטיולצ'אק מורם בהחלט או להרוג. לעולם אל תדע שהם מועילים, לבשל, ​​פוסט, ואז "יש לי מניקור, תסרוקת, ובכלל, לא בגארי האדום הזה גדל". גם גברים יכולים לבנות מחדש, והקולות מתרחשים בקביעות קיימת. למרבה המזל, סקס בזוגות תצורה לא עוברים. כי גירושין, אם כי הם קורים, אבל מדי פעם.

שנה שלישית משבר 10

זה יותר קשה כאן. היורשים מתעוררים. פרטנר בחנו ובמשך. כל פינה של הדירה מסומנת, כמו אנשים רבים חושבים, אהבה בידור, ולא צפוי. סקס הופך להיות קבוע מבחינה במיוחד על ידי עצמו. אבל בני הזוג כבר עבר, הוא יודע איך להתנהג, כפי שכולם יודעים, מכל מצב אחר וכיצד ניתן להחליק את הסכסוך. גירושין הם גם נדירים.

משבר 7 - 10 שנים

תקופה קלאסית לגירושין. אם בשלב זה הלידה לא תתרחש כיצד התינוק השני הוא התחיל לבוא לידי ביטוי, אז לא מספיק שעובר את הרגע הזה רגוע. כן, אפילו היורש השני אינו מנותק את המיקום. סקס הופך להיות איך נהגנו לדבר שגרתית. הכל קורה. ואולי אפילו לא צריך לומר כי ההתחדשות מתרחשת מדי פעם: חופשה שיתופית, שינוי של סגנון פעולות אחרות. https://romantik69.co.il/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a8%d7%9e%d7%9c%d7%94/

אני יכול לנהל, זה די לא לקצץ את הכתף לא, סוף סוף לעשות שטות. ההבנה כי הרגע הזה מגיע, אתה יכול להתחיל התקפה מסיבית על דברים דוהה וכיצד להתחיל אותם לחדש את האמצעים לעשות בניגוד לחיים אינטימיים. אם השותף מסכים עם העובדה כי הנישואין ניתן לשמור, וזה סקרן, אז התוצאה יהיה סוף סוף לא רע. אם הפורטר אינו מעוניין, אז כל הזיעה תהיה דומה לפרהרדקי, כפי שאנו מבטאים, המתים.

משבר 20 - 25 שנים

סדנה בזקן - השד בצלעות. הסכנה היא שהעניינים של בני הזוג הופכים לדומה ביותר. הם מכירים זה לזה כמו נעלי בית. כמעט כולם קונסולים עצמם על ידי העובדה כי הסוסים לא השתנו, ובסופו של דבר, להמשיך לחיות על התגלגל. תארו לעצמכם עובדה אחת, אבל זה חצי צרות. כולם יודעים שהצרות היא שהבריאות של בני הזוג מתחילה לנגן בשמחה הרעה. תצורות הורמונליות הן מורשות לעצמם, בסופו של דבר, לדעת.

גופים משתנים: הגברות יהפוך לגמרי ולהיות פחות יפה, גברים, בשל נפילתו של טסטוסטרון, חווים קשיים עם זקפה. יש לומר כי הנה הגירסה הקלאסית של התפתחות האירועים. הגברת נספגת ליד הבית, היא לא רק מביטה בעצמו, קיבלה את עצמו במצב הזה, והכל מסרב לעתים קרובות את בן הזוג בקרבה, שוב בשל קומפלקסים, עצלות ונפילה של הרקע הורמונול.

זה קורה להיפך: זה מתחיל להיות דחף. שינויים בסגנון, הוא צריך את הצורך תשומת לב מהצד והוא סוף סוף התחיל בכל הקבר. מספר השינויים של הנשים של גיל 40 + הוא לפחות לא פחות זכר עלייה שמאלה. גברים הם גם לא מתוק: גיל קרלסון הגיע. הם כבר צברו הרבה דברים, המעמד התעורר, זה רק עם זקפה של קשיים, הכל לעתים קרובות יותר.

אבל מה עוצר נשימה, ייבוש מתרחש רק עם אשתו. זה במכנסיים כדי לטפס על העז הצעיר, כמו riser כאילו בצעירותו, לא לקרוע מן הבטן.

תחזוקה של גברים עשירים - המשימה קשה מבחינה נפשית. מיליונרים של ישראל אינם רגילים לציבור להראות נשות וילדים. יותר נעים להזמין eSquiten, אשר ידגיש את הסטטוס ויהיה חברה יפה.

זה הולך טוב, זה לא לזרוח לא חטא וניסיון, ויכולות, בנדיבות, איך להגיע, לאחר מציץ את זה עם מתנה. אחרי הכל, המודור לא ייתן, אם סושי לא לשיר במסעדה יקרה.

תקופה זו, לפחות כמה עובד של משרד הרישום יאשר כיצד לעתים קרובות נמצא בעיצומו של זוגות נשואים.

כיצד לשמור סקס סקס

לא רק לחשוב כי ניקוד סקס נידון לכישלון. די מינימלי כל המתואר לעיל ולעשות את המסקנות הנכונות.

על פני סקס יש צורך לעבוד מוקדם ככל הנישואין בכלל. יש לומר כדי להגיב, כפי שכולם יודעים, כל תצורות במערכת היחסים, במיטה, בתשוקות ובהרגלים. כולם יודעים כי יש צורך להבין כי נישואים הרמוניים בנויים במידה רבה במיוחד מתחת לשמיכה, ולא האמצעים כאל אשכולות מהותיים. עבודה על זה צריך.

יש בטיחות במספרים. ואם כמה, עדיין, למרות כל דבר, ממשיך, באופן כללי, לחוות רגשות, אז סקס על ידי נישואין, גם אם הוא להאט, יכול לגמרי להשיג את הבהירות שוב.

ויקטוריה פומין

מוּמחֶה

דוקטור סקסולוג של הקטגוריה הגבוהה ביותר, פסיכיאטר, פסיכואנליטיקאי. אני עובד עבור סקסולוג עבור 10 שנים. זה יהיה רע אם לא נציין כי אני עוזר לזוגות כדי לפתור קשיים איך כולם אומר, חיים סקסיים.

עד כה, במוחם של כמעט כל, בסופו של דבר, מסורות שונות, כדי לשים את זה בעדינות, כללים לגבי סקס נשמרים. ישנם אנשים בפעם הראשונה שוכבים יחד במיטה רק על ידי מסקנה רשמית הנישואין. חלקם מחייבת את החברה, הדת, או לשימוש, השאר לעשות בחירה מודעת. בכל מקרה, בפועל, אין דבר רע בפועל. שים לב כי זה נהדר, אם סקס על ידי התחתונות יראה כי השותפים תואמים מנקודת מבט אינטימית. ואם, כדי לשים את זה בעדינות, לא, מה לעשות? חיצוני, גירושין, ללכת "שמאל"? השוואה סקסית - התחייבות של יחסים חזקים, הרמוניים. זה מאוד ביסודו של דבר כדי לשמור על הראש שלך על זה, אחרת, כפי שכולם יודעים, לא ניתן לצפות לאיחוד משגשגת.

Просмотров: 146 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
Всего комментариев: 0
avatar