13:49
סודות להרוויח חשפנות: 10 טכניקות של רקדנים מנוסים

המשימה של החשפנות תבצע על הבמה, כך שהאורח ירצה בהחלט לעזוב טיפים טובים. גורם חשוב הוא לתקשר עם גברים תוך כדי עבודה במסדרון, כי רק כך רקדנים יכולים להציע שירותים נוספים, privates ולהרוויח צריכה. מעט באילו בנות מועדונים לקבל תשלום קבוע עבור משמרות, ולכן יש לנסות לקבל הרבה כסף מלקוחות. במאמר, לשקול כמה טכניקות של חשפנות מנוסים שיעזרו לעשות לילה הרווחי ביותר.

אחד. בבקשה לאורח משהו חופשי

ראשית אתה צריך "לפרסם" את עצמך לעניין גבר. יש צורך לחבר אותו עם משהו, כדי למשוך תשומת לב ולהבהיר כי הוא יחכה למשהו מדהים, אבל בשביל זה יהיה לשלם. בשביל זה אתה צריך להתקין עם קשר אורח, כאילו הדגשת אותו מן הקהל. כמה רקדנים להגיע לברכיים שלהם, להשתמש במגע וטריקים אחרים לשים לב.

ברגע שהאיש "על הוו", אתה יכול לעבור בבטחה לפעולות מכריעות יותר. אבל לפני כדי להציע שירותים בתשלום, יש צורך להפגין "גירסת הדגמה מסוימת" של כישוריו כדי לגרום רצון עז, ולאחר מכן הוא בהחלט לא להתנגד בהכרח מסגרות או רוצה לטפל במשקה כדי לעכב אותך יותר.

2. מָשׁוֹב

כדי ליצור קשר עם האורח תוך כדי עבודה במסדרון אתה חייב לנסות להבין את זה. כדי לעשות זאת, אתה צריך להיות מנומס, פעיל, כל הזמן לשאול שאלות, ולא לשבת בשקט, רק מדי פעם צחקוק. יש צורך להתעניין בטעמים ולהעדיפות של גבר. ככל שאתה מזהה על זה, קל יותר זה יבין מה אפשר "לקדם". תקשורת מגדילה את אמון, ואם הלקוח רואה כי זה באמת מעניין בשבילך, זה ייתן משוב. מצדו, הוא יעשה מה צריך: להעביר תה, לטפל שמפניה, יהיה privat.

3. ביטויים מתובלים

אתה יכול אפילו להעלות גבר עם ביטוי אחד עם subtext וולגרי. זה יהיה מספיק עבור האורח כדי להחיות ולהתחיל אינטראקציה פעיל עם חשפנית. לדוגמה, אתה יכול להגיד משהו מתוך רשימה זו: https://empress-escort.com/קטגוריה/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%a6%d7%a4%d7%95%d7%9f/%d7%a0%d7%a2%d7%a8%d7%95%d7%aa-%d7%9c%d7%99%d7%95%d7%95%d7%99-%d7%91%d7%97%d7%99%d7%a4%d7%94/

  • אני אוהב גברים בתלבושות קפדניות, הם נראים כל כך סקסי.
  • היי יפה כמו שאתה החזה שלי? אגב, זה טבעי!
  • תסתכל על התחת הזה אם אתה רוצה, אתה יכול לשקול את זה קרוב יותר.
  • הביטוי שווה להרים סוג של אדם, חשפנות מנוסה מיד לראות שאתה צריך לומר ללקוח כדי לגדל אותו. ברגע שאתה למשוך את תשומת הלב של האורח, אתה יכול בבטחה להתמודד עם זה עוד יותר.

    4. להיות בטוח שאתה מציע באיכות גבוהה "מוצר"

    אנחנו מדברים על מראה ומקצועיות. האורחים מגיעים למועדון הרצועה מעריץ את היופי היפוקות עם דמויות מפוארות המפגינים את הכישרון האקרובטי והכוריאוגרפי שלהם על הבמה. המשימה שלך היא תמיד נראה ללא רבב ולהעלות את רמת המיומנות. אם תפסיק לצפות בעצמנו, תקבל עודף משקל ותסומם על נאומים, ואז האורחים לא ישלמו על המחזה הזה. רוצה להרוויח טוב, אז ושירותים נמצאים ברמה גבוהה.

    חָמֵשׁ. אורח צריך תמיד להיות מרוצה

    אם אתה עושה משהו עבור הלקוח, אז תוכל לאהוב את זה, אחרת אתה לא יכול להמשיך לעבוד איתו. לשים לב לתגובה, אם אתה רואה שזה לא מרוצה או אדיש לריקודים שלך, ניתן לשנות את הטקטיקות או להשאיר אותו לבד. אין צורך להתעקש על החברה שלך אם אדם לא מוגדר לתקשר. רק אורח מרוצה הוא אורח נדיב, ולכן או לנסות לארגן אותו לעצמך, או הוביל ליריב.

    6. Upsale

    החסרונות חייבים להעלות בהדרגה את שיעורי, לאלץ את הלקוח להזמין שירותים יקרים יותר ויותר. האם זה צריך בהדרגה. ראשית, אתה יכול לרקוד ליד השולחן, ואז להירגע גבר על הגברות על הברכיים, ואז ללכת privat בחדר VIP. אתה לא יכול להתחיל מיד עם שירות יקר, כי אתה הראשון צריך להביא את האורח למצב מסוים, תן לו להירגע. בהדרגה להגדיל את "מידת התקשורת" ומיקוח יותר ויותר, תוכלו להעלות את סקרנותו, והוא לא יוכל לעצור, כפי שהוא ירצה להמשיך ולא לשים לב למחיר.

    7. גברים אוהבים מחמאות

    לפעמים הדרך הקלה ביותר למכור את השירות, לקבל עצה או קוקטייל - זוהי מחמאה. אם תוסיף לפלרטט זה, אז התוצאה תהיה 100%. במיוחד טכניקה זו פועלת היטב אם אתה הופך אותו על חבר החברה יושב ליד שולחן אחד.

    רק להקצות מישהו לבד, לעשות מחמאה לחייך, להביע את העניין שלך. האורח לא יעמוד בהחלט רוצה לפנק משהו בתגובה (ייתן תה, לטפל בקוקטייל). חבריו בינתיים גם לא יישארו בצד. הם ירצו להחליף את תשומת הלב שלך, הזמנת משקאות או ריקודים מיוחדים. גברים לא אוהבים את זה כאשר נאמנות חשפנית מגיע למישהו לבד, ולכן הם יילחמו בשבילך, מדגים את הפירעון שלהם.

    8. קהל היעד

    החשפנית חייבת להיות פסיכולוגית טובה ומביטה ראשונה כדי להבין מה הלקוח הגיע לבר. לבלות זמן על הורבים ו freebies לא הגיוני, כמו על בחורים עם בעיות פסיכולוגיות אשר ישפוך את הנשמה במשך שעות, להזמין לך רק כוס אחת של בירה. רקדנים ציד בחורים צעירים וגברים נדיבים שמבוגרים עם הכוונה ליהנות ולבלות הרבה כסף. אתה צריך ללמוד מן הסף כדי להבין מה האורח בא לכאן כדי לדעת אם זה שווה לשים לב אליו.

    תֵשַׁע. להיות עקבי

    אם אתה יושב בשקט בפינה, אז אתה לא מרוויח כסף. זה הכרחי לא לפחד כישלונות, אבל מסתובב במסדרון ומציעים את השירותים שלך. ככל שאתה הולך, ככל שאתה הולך, יותר סיכויים שמישהו יסכים. כן, יהיו אלה המסרבים ולא רוצים להזמין פריבה או לטפל במשקאות, אבל אם אתה תמיד לחכות ליוזמה רק מלקוחות, אתה יכול אפילו להישאר ללא כסף.

    10. חשיבותו של שם בדוי

    כמובן, אולי אתה אוהב את השם של נטשה ואתה אוהב את שמך, אבל גברים צריכים משהו יותר אקזוטי. מה הזכיר להם על כוכבי הפורנו האהובים עליך, הגלילים שאיתם הם מסתכלים בלילה. בחר את עצמך שם בדוי זרי, אבל לא טיפס גם כך שהאורח קל יותר לזכור. זה כמו מיתוג בשיווק.

    טכניקות אלה של חשפנות מנוסים יעזור לך להרוויח יותר כסף מימי העבודה הראשונים. עם הזמן תוכלו ללמוד איך לעשות את זה בקלות ובמהירות.

    Просмотров: 4340 | Добавил: aj9wjmofle | Рейтинг: 0.0/0
    Всего комментариев: 0
    avatar